تیزر جدید LG G6: هوشمند تر از قبل!

شرکت ال‌جی، تیزر جدیدی را از پرچم‌دار پیش روی خود منتشر کرده است. تیزر جدید شرکت ال‌جی به دستیار صوتی گوشی‌ این شرکت مربوط است که به گفته‌ی شرکت ال‌جی، این دستیار صوتی بیش از هر دستیار صوتی دیگری هوشمند شده است. ال‌جی از دو کلمه‌ی هوشمند و مصنوعی بر روی این تیزر استفاده کرده […]

شرکت ال‌جی، تیزر جدیدی را از پرچم‌دار پیش روی خود منتشر کرده است. تیزر جدید شرکت ال‌جی به دستیار صوتی گوشی‌ این شرکت مربوط است که به گفته‌ی شرکت ال‌جی، این دستیار صوتی بیش از هر دستیار صوتی دیگری هوشمند شده است. ال‌جی از دو کلمه‌ی هوشمند و مصنوعی بر روی این تیزر استفاده کرده در حالی که معمولا دستیار‌های صوتی حتی به عنوان هوش‌مصنوعی نیز شناخته نمی‌شوند.

به‌هر‌حال، ال‌جی به خوبی از این موضوع آگاه است که گوشی‌های‌هوشمند امروزی، مخصوصا پرچم‌داران، حتما باید به همراه یک دستیار صوتی عرضه شوند. دستیاری که حالا ال‌جی مدعی شده هوشمندتر از هر زمان دیگری است و نمی‌توان حالت مصنوعی را در این دستیار پیدا کرد.

ال‌جی در این تیزر عنوان کرده که این شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل، اولین پرچم‌دار را معرفی خواهد کرد. طبیعتا منظور شرکت ال‌جی به شرکت سامسونگ بوده که به دلایلی، معرفی رسمی گلکسی اس 8 را از این کنگره به زمان دیگری موکول کرد. در نتیجه ال‌جی، زودتر از شرکت سامسونگ به معرفی پرچم‌دار خود خواهد پرداخت.

شایعات پیشین همگی حاکی از این بودند که پرچم‌دار جدید ال‌جی به اولین گوشی‌هوشمند غیر پیکسلی تبدیل خواهد شد که دستیار صوتی گوگل را با خود یدک می‌کشد. به‌هر‌حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود در نهایت برنامه‌ی ال‌جی برای دستیار صوتی گوشی G6 چه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال