MWC 2015: کمپانی چینی ZOPO از جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کرد

کمپانی چینی ZOPO از جدیدترین اسمارت فون خود در رویداد MWC رونمایی کرده است. گوشی جدید شرکت به نام Touch از صفحه نمایشی خمیده شبیه به آن چه که در گلکسی اس 6 ادج مشاهده کردیم، استفاده می‌کند.

کمپانی چینی ZOPO از جدیدترین اسمارت فون خود در رویداد MWC  رونمایی کرده است. گوشی جدید شرکت به نام Touch با صفحه نمایشی خمیده شبیه به آن چه که در گلکسی اس 6 ادج مشاهده کردیم، طراحی شده است.

با توجه به ضخامت 8.8 میلیمتری گوشی، ZOPO TOUCH از 9 لایه‌ی فوق العاده باریک در پشت گوشی استفاده کرده است. این گوشی از جدیدترین تکنولوژی بکار رفته برای صفحه نمایش خود استفاده کرده که براقی صفحه نمایش و زیبایی آن را دو چندان کرده است. فریم فلزی که در صفحه نمایش به دست آمده از اکسیداسیون موادی خاص به باریکی میکرون ساخته شده که این نمونه را در هیچ گوشی نمی‌توانید پیدا کنید. همین امر باعث می‌شود تا جنس صفحه نمایش دو برابر بهتر شود.

گوشی هوشمند ZOPO

ZOPO TOUCH با داشتن صفحه ‌نمایشی 5 اینچی با کیفیت اچ دی و چیپست 64 بیتی MediaTek MT6732 به همراه 8 هسته پردازنده ی 1.5 گیگاهرتزی و رم یک گیگابایتی حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد. حافظه‌ی داخلی گوشی 16 گیگابایت بوده که البته قابل افزایش هم هست.

سنسور به کار رفته در دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسلی بوده و با داشتن سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو سلفی‌های باکیفیتی را برای شما خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با داشتن باتری 2100 میلی آمپری راه خود را به بازار باز می‌کند. فعلا اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی آن در دسترس نیست.

گوشی هوشمند ZOPO

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال