به‌روزرسانی جدید OnePlus X مشکلات نرم‌افزاری دوربین این گوشی‌هوشمند را برطرف خواهد کرد

تنها یک ماه پس از گذشت عرضه‌ی آپدیت OxygenOS 2.2.0 برای گوشی‌‌هوشمند OnePlus X، حالا این شرکت قصد عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید به منظور بهبود عملکرد مشکلات تصاویر ثبت‌شده به وسیله‌ی دوربین این دستگاه را دارد. این به‌روزرسانی نیز به دنبال گزارش شدن مشکلات مختلف توسط کاربران، آماده‌ی عرضه‌ شده است. البته این آپدیت تنها 9.5 […]

تنها یک ماه پس از گذشت عرضه‌ی آپدیت OxygenOS 2.2.0 برای گوشی‌‌هوشمند OnePlus X، حالا این شرکت قصد عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید به منظور بهبود عملکرد مشکلات تصاویر ثبت‌شده به وسیله‌ی دوربین این دستگاه را دارد. این به‌روزرسانی نیز به دنبال گزارش شدن مشکلات مختلف توسط کاربران، آماده‌ی عرضه‌ شده است.

البته این آپدیت تنها 9.5 مگابایت حجم دارد، اما سازندگان نمی‌خواهند آن را به صورت کاملا همزمان عرضه نمایند و اینطور که اعلام کرده‌اند، این آپدیت ظرف مدت 48 ساعت در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

در مورد این به‌روزرسانی نیز باید اشاره داشته باشیم که با عرضه شدن OxygenOS 2.2.0، کاربران با مشکلات مختلفی در مورد ذخیره کردن تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین دستگاه در حافظه‌ی داخلی روبه‌رو بودند که پس از گزارش شدن این مشکل توسط کاربران از ماه گذشته تا کنون، حالا یک آپدیت برای آن آماده شده است که می‌تواند این مشکل را برطرف نماید. عملکرد سریع مدیران این شرکت و عرضه کردن به موقع به‌روزسانی‌های مخلتف که به خاطر پشتیبانی بسیار خوب مدیران این شرکت وجود دارد، می‌تواند موقعیت این کمپانی چینی را در میان دیگر رقبا پر رنگ‌تر نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال