ویدئوهایی تبلیغاتی HTC One M9 ویژگی‌های این گوشی را به نمایش می گذارد

کمپانی اچ‌تی‌سی مطمئن نیست که گل سرسبدش؛ One M9، پس ورود به بازار فروش دقیقا چه جایگاهی خواهد داشت، اما این کمپانی 5 ویدئوی جدید تبلیغاتی برای محصول منتشر کرده که در حقیقت قلب گوشی را برای خودنمایی مشخصاتش نشانه گرفته است. ویدئوی اول نگاه کلی به بدنه کاملا فلزی گوشی، تم‌های در دسترس برای […]

کمپانی اچ‌تی‌سی مطمئن نیست که گل سرسبدش؛ One M9، پس ورود به بازار فروش دقیقا چه جایگاهی خواهد داشت، اما این کمپانی 5 ویدئوی جدید تبلیغاتی برای محصول منتشر کرده که در حقیقت قلب گوشی را برای خودنمایی مشخصاتش نشانه گرفته است.

ویدئوی اول نگاه کلی به بدنه کاملا فلزی گوشی، تم‌های در دسترس برای شخصی‌سازی داشته است. همچنین ویجت HTC Home که به وسیله آن می‌توان بنا به اینکه در خانه، محل‌کار و یا بیرون هستید آنچه دوست دارید روی صفحه‌نمایش شما نشان داده شود را تغییر دهید.

در دومین ویدئو همه چیز در مورد دوربین با سنسور 20مگاپیکسلی پشتی گوشی و دوربین جلوی 4مگاپیکسل Ultrapixel آن بیان شده‌است. همانطور که می‌دانید دوربین 4مگاپیکسلی اولترا پیکسل همان دوربین پشتی به کار رفته در گوشی‌های HTC One M7 و HTC One M8 بود که اکنون بعنوان دوربین جلوی HTC One M9 استفاده شده است. این ویژگی به شما اجازه خواهد داد که ختی در مکان‌های با نور کم نیز عکس‌های سلفی با کیفیت بگیرید. این ویدئو همچنین به برخی از قابلیت‌های جدید موجود برای دوربین مانند ویرایشگر عکس اشاره‌ می‌کند.

سومین ویدئو از مزیت‌های تکنولوژی BoomSound می‌گوید و چهارمین ویدئو بر سفارشی‌سازی تمرکز کرده‌است.

پنجمین و آخرین ویدئوی تبلیغاتی نشان می‌دهد که در HTC One M9 چطور توسط HTC Connect امکان کنترل بی‌سیم بلندگو داخل منزل را خواهید داشت.

این ویدئوهای تبلیغاتی برخلاف تبلیغات تلویزیونی که تا کنون نمایش داده شده ذهن را مغشوش نمی‌کنند، زیرا هدف چیز دیگری است! آنها برای این طراحی شده‌اند که شما را به خریدن HTC One M9 ترغیب کنند.

آیا HTC موفق بوده است؟ این 5 ویدئو را بررسی کنید، شاید در انتخاب این گوشی برای شما موثر باشد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/vQzHX[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/jaWkM[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/gPr1x[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/Y4SqJ[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/jeKaO[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال