تصاویر جدیدی از گوشی لومیا 650 مایکروسافت به بیرون درز کرد

گوشی هوشمند میان‌رده بعدی مایکروسافت که پس از گوشی‌ تازه‌نفس لومیا 550 قرار است عرضه شود، لومیا 650 نام دارد. در هفته‌های گذشته عکس‌هایی منتسب به این گوشی منتشر شده بودند که قد و قامت آن را به صورت واضح به تصویر کشیده بودند؛ حالا به‌تازگی تصاویر دیگری از این ویندوزفون پشت پرده منتشر شده […]

گوشی هوشمند میان‌رده بعدی مایکروسافت که پس از گوشی‌ تازه‌نفس لومیا 550 قرار است عرضه شود، لومیا 650 نام دارد. در هفته‌های گذشته عکس‌هایی منتسب به این گوشی منتشر شده بودند که قد و قامت آن را به صورت واضح به تصویر کشیده بودند؛ حالا به‌تازگی تصاویر دیگری از این ویندوزفون پشت پرده منتشر شده است.

باید توجه داشت این تصاویر جدید رندر نبوده و گفته می‌شود که مربوط به اسلایدهای داخلی مایکروسافت برای معرفی این گوشی‌هوشمند است؛ با این تفاسیر علی‌رغم اینکه هنوز هیچ تائید رسمی از سوی مایکروسافت منتشر نشده، می‌توان انتظار داشت که این تصاویر مربوط به بازتاب طرح نهایی گوشی باشد.

lumia 650

گفته شده که مایکروسافت قصد دارد از لومیا 650 خود در بهمن یا اسفندماه سال جاری رونمایی کند. ظاهراً این گوشی که جانشین لومیا 640 خواهد بود، با هدف تسخیر بازار آمده و به همین علت هم قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت تا بتواند به راحتی به دستان کاربران وارد شود.

مشخصات سخت‌افزاری لومیا 650 پیش از این عنوان شده است، اما برای آن دسته از مخاطبانی که در مورد آن اطلاعاتی ندارند، گفتن دوباره آن خالی از لطف نخواهد بود. بر اساس شایعات پیشین این ویندوز فون جدید از یک بدنه فلزی و با رنگ‌های سفید و سیاه عرضه شده و از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال‌ای‌دی در پشت دستگاه، دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار خواهد بود. همچنین در رأس تمام این‌ها یک چیپست اسنپ‌دراگون 212 کوالکام به دستگاه نیرو داده که خود دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای کورتکس A7 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 است.

شایان ذکر است که در آمریکا قرار است شرکت Cricket مسئولیت فروش آن را از ماه آوریل بر عهده گیرد. در مورد سایر فروشندگان این گوشی و همچنین زمان عرضه آن در بازارهای جهانی اطلاعاتی در دست نیست.

سایر تصاویر مربوط به این گوشی را ذیلا می‌توانید مشاهده کنید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال