رونمایی لومیا 650 مایکروسافت تا اسفندماه به تعویق افتاد

انتظار می‌رفت که براساس شایعات منتشر شده مایکروسافت لومیا 650 را تا اواخر هفته‌ی آینده رونمایی کند؛ اما خبرهای جدید حاکی از این هستند که رونمایی از لومیا 650 به تعویق افتاده است. البته به تعویق افتادن معرفی از لومیا 650 تنها خبر بد منتشر شده در مورد این گوشی بوده چراکه تنها باید شاهد […]

انتظار می‌رفت که براساس شایعات منتشر شده مایکروسافت لومیا 650 را تا اواخر هفته‌ی آینده رونمایی کند؛ اما خبرهای جدید حاکی از این هستند که رونمایی از لومیا 650 به تعویق افتاده است. البته به تعویق افتادن معرفی از لومیا 650 تنها خبر بد منتشر شده در مورد این گوشی بوده چراکه تنها باید شاهد تاخیر 2 یا 3 هفته‌ای معرفی لومیا 650 توسط مایکروسافت باشیم و اوایل اسفندماه این گوشی به طور رسمی معرفی خواهد شد. منابعی که این خبر را منتشر کرده‌اند زمان دقیقی را برای معرفی این گوشی این‌بار مشخص نکرده‌اند اما می‌توان گفت که در ده روز اول اسفند باید شاهد معرفی لومیا 650 توسط مایکروسافت باشیم.

اگر بخواهیم نگاهی به علت تعویق افتادن معرفی این گوشی بیندازیم باید به باگی که جدیدا در قسمت نرم‌افزای این گوشی مشاهده شده اشاره کنیم. گویا در آخرین لحظات آزمایش لومیا 650، باگ جدید نرم‌افزاری در این گوشی مشخص شده که مایکروسافت برای رفع این مشکل تاریخ معرفی این گوشی را کمی عقب انداخته تا آن‌ها بتوانند به راحتی بر روی مشکلات این گوشی کار کنند چراکه هیچ‌کس دوست ندارد در روز اول خرید گوشی با چنین مشکلاتی رو‌به‌رو شود.

یکی دیگر از شایعاتی که علت تاخیر انداختن زمان معرفی این گوشی را نشان می‌دهد این است که هدف اصلی مایکروسافت از این کار همزمانی زمان معرفی و عرضه‌ی گوشی بوده تا دیگر فاصله‌ای میان زمان معرفی و عرضه‌ی رسمی گوشی مشاهده نشود. به‌هر‌حال مایکروسافت هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی را در مورد این گوشی و زمان معرفی آن مشخص نکرده و دوست‌داران لومیاهای مایکروسافت تنها باید به همین شایعات دل ببندند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال