گزارشات جدید رونمایی لومیا 650 مایکروسافت در اوایل اسفند را تأیید می‌کنند؛ قیمت در آلمان

گزارش جدیدی از کشور آلمان در رابطه با ویندوزفون لومیا 650 مایکروسافت که چندی است نقل محافل خبری و شایعات متعدد بوده است، منتشر شده که بر اساس آن‌، این محصول جدید مایکروسافت از اوایل ماه آینده برای فروش در این کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. این خبر با گزارشاتی که پیش از این […]

گزارش جدیدی از کشور آلمان در رابطه با ویندوزفون لومیا 650 مایکروسافت که چندی است نقل محافل خبری و شایعات متعدد بوده است، منتشر شده که بر اساس آن‌، این محصول جدید مایکروسافت از اوایل ماه آینده برای فروش در این کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. این خبر با گزارشاتی که پیش از این رونمایی لومیا 650 را اول فوریه اعلام کرده بودند، مطابقت دارد.

طبق این گزارش، شرکت O2 Germany این گوشی مبتنی بر ویندوز 10 را در انحصار خود خواهد داشت و فعلاً نسخه مشکی رنگ آن را برای فروش عرضه خواهد کرد. در مورد قیمت هم عنوان شده محصول مذکور 219 یورو قیمت داشته که چیزی در حدود 238 دلار به نرخ ارز جاری خواهد بود.

گفتنی است این گزارش جدید، درست چند روز پس از اینکه عنوان شد لومیا 650 حدود 5491 CZK (حدود 222 دلار یا 203 یورو) در جمهوری چک قیمت خواهد داشت، منتشر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال