گزارش جدید نشان می‌دهد که آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه مجهز و خبری از عرضه‌ی آیفون 7 پرو نخواهد بود

گزارش‌های اخیر نشان دادند که اپل به مانند سال‌های گذشته دو نسخه از آیفون جدید خود را معرفی می‌کند؛ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که به ترتیب دارای نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی خواهند بود. پیشتر نیز گزارشی منتشر شده بود که احتمال عرضه‌ی آیفون 7 پرو را نشان می‌دهد، اما در جدیدترین خبر […]

گزارش‌های اخیر نشان دادند که اپل به مانند سال‌های گذشته دو نسخه از آیفون جدید خود را معرفی می‌کند؛ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که به ترتیب دارای نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی خواهند بود. پیشتر نیز گزارشی منتشر شده بود که احتمال عرضه‌ی آیفون 7 پرو را نشان می‌دهد، اما در جدیدترین خبر منتشر شده، به نظر می‌رسد که آیفون 7 پرو معرفی نخواهد شد. همچنین باید اشاره کنیم که اپل قرار است لنزهای دوگانه را در دوربین اصلی گوشی‌هوشمند آیفون 7 پلاس به کار گیرد.

حالا دیگر اپل مشکلی با تولید دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 ندارد؛ انتظار می‌رود این تنها آیفون 7 پلاس باشد که به دوربینی دوگانه مجهز می‌شود چراکه دیگر این شرکت مشکلی را در تولید لنزهای دوگانه احساس نمی‌کند. اگر شایعات قبلی در مورد دوربین دوگانه‌ی اپل را باور کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که لنز دوم به کار رفته در این دوربین برای زوم آپتیکال به کار گرفته خواهد شد.

خبرهای جالب‌تری نیز در مورد آیفون بعدی شرکت اپل شنیده می‌شود. گزارش‌ها حاکی از این هستند که اپل نام آیفون 7 را برای جشن تولد ده‌سالگی آیفون‌ها نگه داشته و ممکن است آیفونی که قرار است در ماه آینده رسما معرفی شود، آیفون 6SE نام گذاری شود. در عوض، اپل در دو سال بعد، از نام S برای آیفون‌های بعدی خود استفاده نمی‌کند و در سال 2018 مستقیم به سراغ آیفون 8 می‌رود.

چنانچه احتمالا تاکنون متوجه شده اید، آیفون بعدی شرکت اپل تفاوت آن‌چنانی با آیفون 6 اس ندارد؛ مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در آیفون 7 یا همان آیفون 6 SE، حذف شدن درگاه 3.55 میلی‌متری صدا، چیپست جدید A10 اپل و دکمه‌ی جدید Home خواهد بود. انتظار می‌رود آیفون بعدی شرکت اپل در تاریخ 16 شهریورماه به صورت رسمی معرفی و چند روز راهی ویترین مغازه‌ها شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال