شایعه: گلکسی نوت 6 سامسونگ از چیپ اسنپ‌دراگون 823 برخوردار خواهد بود

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی گلکسی نوت 5 سامسونگ نگذشته و حالا اطلاعات جدید از نسل بعدی این فبلت که البته به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد، منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 6 به چیپ قدرتمند Snapdragon 823 مجهز خواهد شد. این خبر که از یک منبع چینی منتشر شده، تصویری را نیز به […]

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی گلکسی نوت 5 سامسونگ نگذشته و حالا اطلاعات جدید از نسل بعدی این فبلت که البته به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد، منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 6 به چیپ قدرتمند Snapdragon 823 مجهز خواهد شد. این خبر که از یک منبع چینی منتشر شده، تصویری را نیز به همراه خود دارد که در مورد گوشی‌های هوشمند مختلفی همچون G Flex 3، نسل بعدی سونی اکسپریا و همینطور گلکسی نوت 6، اطلاعاتی را در اختیارمان قرار می‌دهد که می‌تواند بسیار جالب باشد.

gsmarena_001

اینطور که مشخص شده هر سه این گوشی‌های هوشمند قرار است به این چیپ قدرتمند و جدید مجهز گردند. همچنین طبق این تصویر، احتمال به کارگیری دوربین 25 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که البته این موضوع در مورد G Flex 3 و گلکسی نوت 6 کمی بعید به نظر می‌رسد چرا که عبارت “Up to 25MP” ذکر شده و این عدد، حداکثر میزان دقت سنسور دوربین پشتی را نشان می‌دهد. در این مورد می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، نسل بعدی گوشی اکسپریا سونی به دوربینی 25 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

شایعاتی که پیشتر در مورد این فبلت منتشر شده بود، نشان میداد که این محصول قرار است به صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی به همراه 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز گردد. همچنین اعلام شده که این گوشی از استاندارد IP68 نیز بهره خواهد برد و این یعنی این محصول می‌تواند در عمق 1.5 متری آب تا 30 دقیقه دوام آورد.

هنوز زمان زیادی تا با معرفی این فبلت باقی مانده و بسیاری از شایعات از احتمال رونمایی آن در ماه سپتامبر خبر می‌دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال