تصاویر زنده جدیدی از گلکسی S8 سامسونگ به بیرون درز کرد

تاکنون تصاویر زنده‌ی متعددی از پرچم‌دار مورد انتظار شرکت سامسونگ منتشر شده و حالا بار دیگر تصاویر دیگری از این گوشی‌هوشند فاش شده که این‌بار به نظر می‌رسد یکی از شفاف‌ترین تصاویر از این گوشی را شاهد باشیم. این تصاویر در حالی منتشر شده‌اند که پیش از این، حساب کاربری evleaks تصویر رندر جدیدی را از […]

تاکنون تصاویر زنده‌ی متعددی از پرچم‌دار مورد انتظار شرکت سامسونگ منتشر شده و حالا بار دیگر تصاویر دیگری از این گوشی‌هوشند فاش شده که این‌بار به نظر می‌رسد یکی از شفاف‌ترین تصاویر از این گوشی را شاهد باشیم. این تصاویر در حالی منتشر شده‌اند که پیش از این، حساب کاربری evleaks تصویر رندر جدیدی را از جلوی گوشی گلکسی اس 8 به نمایش گذاشت.

حالا تصاویری که امروز منتشر شده‌اند گوشی گلکسی اس 8 که به نمایشگری 5.8 اینچی مجهز شده را نشان می‌دهند. علاوه بر این، تصاویر فاش شده، تمامی زوایایی گوشی مورد اشاره را به تصویر کشیده‌اند تا دیگر جای سوالی برای هواداران این گوشی باقی نماند.

پرچم‌داران جدید سامسونگ قرار است کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی شوند. تاکنون شایعات بی‌شماری در مورد این گوشی منتشر شده و به نظر می‌رسد دیگر سامسونگ نمی‌تواند از فاش شدن چنین شایعاتی جلوگیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال