[CES 2016] معرفی دو نوت‌بوک جدید توسط سامسونگ؛ قدرتی بالا در محصولی کوچک

امروز سامسونگ با دستی پر در بخش لپتاپ‌ها به نمایشگاه CES 2016 پا گذاشت. شعبه‌ی آمریکا از شرکت کره‌ای سامسونگ، دو محصول جدید از سری محصولات Notebook 9 را با صفحه‌نمایش‌هایی 13.3 و 15 اینچی را معرفی نمود که می‌تواند قدرتی بسیار بالا داشته باشد. این محصولات جدید علاوه بر کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا، وزنی بسیار […]

امروز سامسونگ با دستی پر در بخش لپتاپ‌ها به نمایشگاه CES 2016 پا گذاشت. شعبه‌ی آمریکا از شرکت کره‌ای سامسونگ، دو محصول جدید از سری محصولات Notebook 9 را با صفحه‌نمایش‌هایی 13.3 و 15 اینچی را معرفی نمود که می‌تواند قدرتی بسیار بالا داشته باشد. این محصولات جدید علاوه بر کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا، وزنی بسیار پایین داشته و می‌توانند یک روز کامل را با یک بار شارژ شدن، دوام بیاورند. استفاده از منیزیم در بدنه‌ای این لپتاپ جدید باعث شده تا وزن آن بسیار پایین‌تر از حد معمول باشد و کاربران بتوانند به سادگی از آن استفاده نمایند.

مدیر ارشد این شرکت، آقای Gary Riding نیز در مورد محصولات جدیدی که سامسونگ معرفی نموده، وزن پایین، ظاهر تجملی و قدرت بسیار بالای این محصولات را ویژگی کلیدی آنها خواند و اشاره کرد که چنین محصول قدرتمندی با داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده در زمینه‌های مختلف می‌تواند، انتخابی فوق‌العاده باشد.

همانطور که اشاره داشتیم، این لپتاپ در دو نوع مختلف عرضه می‌گردد، اما باید بدانید که وزن آنها واقعا پایین است. نسخه‌ی 15-اینچی از این لپتاپ تنها 2.9 پوند وزن دارد که شاید به نسبت محصولات بازار کمتر چنین وزنی دیده شود. ولی در مورد نسخه‌ی 13.3-اینچی از این نوت‌بوک، کمی قضیه متفاوت است و به خاطر وجود منیزیم در بدنه‌ی این لپتاپ‌ها، وزن این نسخه به تنها 1.85 پوند رسیده که می‌تواند آن را به یکی از سبک‌ترین کامپیوترهای قابل حمل در بازار تبدیل نماید.

مورد دیگری که سبب شده تا لپتاپ‌های این شرکت تیتر شماره‌ی یک بسیاری از خبرگزاری‌ها قرار بگیرند، صفحه‌نمایشی فوق‌العاده کم‌حاشیه این محصولات است که می‌تواند شما را شگفت‌زده نماید. صفجه‌نمایش نسخه‌ی 15-اینچی از این محصول به قدری کم‌حاشیه است که در نگاه اول می‌توان آن را با یک لپتاپ 14-اینچی اشتباه گرفت.

باید در مورد مصرف انرژی بسیار پایین این محصولات نیز اشاره داشته باشیم، چیزی که سامسونگ برای آن تلاش زیادی داشته و نتیجه‌ی این تلاش نیز واقعا رضایت‌بخش بوده است. اینطور که مدیران این شرکت مدعی شده‌اند، کاربران می‌توانند تنها با 20 دقیقه شارژ این لپتاپ و به مدد تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ موسوم به Fast Charging، به مدت 2 ساعت از دستگاه خود استفاده نمایند که این میزان واقعا زیاد است.

سامسونگ از بزرگ‌ترین شرکت‌های حاضر جهان است که در هر صنعتی، دستی دارد و عملکرد آن فوق‌العاده است. این شرکت سعی کرده تا تکنولوژی‌های فوق‌العاده پیشرفته خود در صعنت تلویزیون‌های هوشمند را به دنیای لپتاپ‌ها نیز وارد نماید. به همین جهت صفحه‌نمایش Full HD این محصولات، به خاطر داشتن پنل‌های PLS، کیفیتی خارق‌العاده دارند. زاویه‌ی دید آنها نیز 180 درجه بوده و عملکرد آنها زیر نور مستقیم خورشید نیز واقعا تحسین برانگیز است.

در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این لپتاپ‌ها را در جدول زیر مشاهده نمایید:

New Samsung Notebook 9 Laptops Continue to Redefine Mobility 2

سامسونگ اعلام کرده که اوایل سال جاری، این لپتاپ‌ها را به همراه Windows 10 Professional در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال