چیپست جدید اسنپ‌دراگون 835 در آخرین بنچمارک نتایج قابل توجهی کسب نکرده است

پردازنده آینده شرکت کوالکام یکی از چیپ‌های قدرتمندی است که تاکنون انتظار آن را می‌کشیدیم که قرار است در پرچمداران سال 2017 شرکت‌های گوناگونی مورداستفاده قرار گیرد. اطلاعات جدید و نتایج بنچمارک‌های این چیپ حاکی از معرفی آن در سه ماه‌ اول سال 2017 می‌باشد. تنها یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه CES 2017، نتایج […]

پردازنده آینده شرکت کوالکام یکی از چیپ‌های قدرتمندی است که تاکنون انتظار آن را می‌کشیدیم که قرار است در پرچمداران سال 2017 شرکت‌های گوناگونی مورداستفاده قرار گیرد. اطلاعات جدید و نتایج بنچمارک‌های این چیپ حاکی از معرفی آن در سه ماه‌ اول سال 2017 می‌باشد.

تنها یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه CES 2017، نتایج عملکرد این پردازنده در تست‌های بنچمارک مشاهده شده است. در تست گیک‌بنچ بروی این پردازنده، این چیپ بروی دستگاهی به نام Essential FIH-PM1 نصب شده است و تست بروی آن دستگاه انجام شده است. این پردازنده از هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.9 گیگاهرتز مجهز شده است. 4 گیگابایت حافظه رم برای اجرای اپلیکیشن‌های متعدد بروی دستگاه، اندروید 7.0 این دستگاه را همراهی کرده است.

در تست تک هسته‌ی این پردازنده، امتیاز 1844 برای آن بدست آمد در حالی که در تست چندهسته‌ی آن، این پردازنده موفق به دریافت امتیاز 5426 شده است. این اعداد آنطور که انتظار داشتیم ما را متعجب نکرد. چراکه پیش از این و با پردازنده اسنپدراگون 821 استفاده شده در دستگاهی مثل OnePlus 3T و پردازنده کایرین 960 هوآوی از اسنپدراگون 835 انتظار امتیاز بالاتر از 1949 برای بخش تست تک هسته و امتیاز بالاتر از 6439 برای تست چندهسته‌ی آن را داشتیم.

البته احتمال دیگری هم که وجود دارد این است که دستگاهی که از این پردازنده بروی آن استفاده شده است، نتوانسته باشد از تمام توان پردازشی آن استفاده نموده باشد. پیش از این و در تست بنچمارک AnTuTu benchmark شاهد بودیم که Snapdragon 835 عملکرد بهتری حتی نسبت به پردازنده‌ی قدرتمند Apple A10 داشت. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینم که در نهایت چه قدرت پردازشی برای این پردازنده درنظر گرفته شده است. سال آینده می‌توان شاهد استفاده از این پردازنده در پرچمدارن LG، HTC، Somy، OnePlus و سایر برندهای ساخت اسمارت‌فون باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال