ال‌جی روی تولید محصولی موسوم به X5 کار می‌کند

امروزه شرکت‌های مختلف دنیا از روی گوشی‌های پرچمدار خود مدل‌های بسیار زیادی را معرفی می‌کنند تا در مناطق یا بازارهای هدف خاصی جا باز کند. گوشی هوشمند جی5 ال‌جی نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای مثال گوشی G5 SE که از نظر قدرت سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تر از گوشی جی5 به نظر می‌آید، به بازار کشورهایی همچون […]

امروزه شرکت‌های مختلف دنیا از روی گوشی‌های پرچمدار خود مدل‌های بسیار زیادی را معرفی می‌کنند تا در مناطق یا بازارهای هدف خاصی جا باز کند. گوشی هوشمند جی5 ال‌جی نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای مثال گوشی G5 SE که از نظر قدرت سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تر از گوشی جی5 به نظر می‌آید، به بازار کشورهایی همچون چین، آمریکای لاتین و دیگر کشورهای این چنین عرضه شد. اما در کنار این گوشی شرکت ال‌جی قرار است از یک دستگاه جدید با نام X5 نیز به همین نحوه رونمایی به عمل آورد. این گوشی جدید نام و نشان ال‌جی و طراحی سری جی‌ این شرکت را نیز به همراه خواهد داشت.

هنوز به طور آشکار و دقیق معلوم نیست که در صورت رونمایی از این محصول، این دستگاه یک گوشی‌ هوشمند باشد یا نه. از طرفی شرکت‌های مختلف همیشه به دنبال ثبت نام‌ها و پتنت‌ها نیز هستند و در ادامه کار نیز دستگاه‌هایی نوآورانه را به بازارهای فروش عرضه می‌کنند. اما از آن جایی که عدد مدل این دستگاه و همچنین نشان و لوگو آن شباهت بسیار زیادی به گوشی جی5 ال‌جی دارد، به احتمال بسیار زیاد در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

lg-x5

علاوه بر آن اگر به یاد بیاورید شرکت ال‌جی به تازگی محصولات جدیدی را معرفی کرده است که دارای پیشوند ایکس بر روی نام خود هستند. گوشی‌های هوشمندی همچون X cam و X screen از آن جمله هستند که در واقع دو گوشی میان‌رده به حساب آمده و در اوایل سال میلادی جاری معرفی شدند. از طرفی ممکن است X5 نام یک گوشی جدید و پرقدرت شرکت ال‌جی نیز باشد که قرار است در آینده معرفی و وارد بازار شود. امیدواریم که این طور بوده و شرکت ال‌جی از یک گوشی پرقدرت دیگر رونمایی به عمل آورد.

از آنجایی که شرکت سامسونگ در حال طراحی و تولید گوشی گلکسی اس 7 اکتیو است، احتمال دارد شرکت ال‌جی نیز نسبت به مقاومت گوشی جی‌5 و ویژگی ماژولار آن نسبت به صدمات فیزیکی احساس خطر کرده و در واقع قصد دارد یک گوشی جدید در این حوزه معرفی نماید. در هر صورت منتظر انتشار خبرهای جدید در این حوزه خواهیم بود. شرکت ال‌جی در نهایت با معرفی رسمی این گوشی در آینده‌ای نه چندان دور از راز‌های مربوط به آن پرده خواهد برداشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال