ویدئوی جدید منتشر شده از آیفون 7 تمام جزئیات آن را نمایش می‌دهد

هرچه به زمان عرضه‎ی آیفون 7 در شهریور ماه نزدیک می‎شویم، تعداد تصاویر به بیرون درز شده از این گوشی‎هوشمند افزایش می‎یابد. به دنبال کلیپ کوتاهی که هفته‎ی پیش منتشر شده بود، یکی از کاربران وب‎سایت اجتماعی چینی Weibo یک ویدئوی طولانی منتسب به آیفون 7 منتشر کرده است که در پایان این پست می‎توانید […]

هرچه به زمان عرضه‎ی آیفون 7 در شهریور ماه نزدیک می‎شویم، تعداد تصاویر به بیرون درز شده از این گوشی‎هوشمند افزایش می‎یابد. به دنبال کلیپ کوتاهی که هفته‎ی پیش منتشر شده بود، یکی از کاربران وب‎سایت اجتماعی چینی Weibo یک ویدئوی طولانی منتسب به آیفون 7 منتشر کرده است که در پایان این پست می‎توانید آن را مشاهده کنید.

این ویدئو یک قالب آیفون 7 (مدل 4.7 اینچی) را نشان می‎دهد که شایعات قبلی را تایید می‎کند یعنی: دوربین جدید و بزرگتر، خطوط آنتن با تغییر موقعیت، عدم وجود جک هدفون و در عوض آن وجود یک محافظ اسپیکر بیشتر. این ویدئو طراحی آیفون 7 را با آیفون 6 اس مقایسه می‎کند که شباهت‎های بسیار زیادی در بخش طراحی با هم دارند.

واحد ساختگی نشان داده شده از آیفون 7 در این ویدئو در قالب فلزی خاکستری رنگی قرار گرفته که با آیفون 6 اس مطابقت دارد و شامل همان برآمدگی دوربینی می‎شود که در تصویر هفته‎ی قبل منتشر شده، دیده بودیم. این دوربین جدید داخل یک بدنه‎ی فلزی با لبه‎ی خمیده قرار گرفته است. هم‎چنین موقعیت آن به لبه‎ی دستگاه، برخلاف آیفون 6 اس که دوربین آن به صورت افقی است، نزدیکتر است. اندازه‎ی منفذ دوربین در حدود 25% بزرگتر است که نشان از آپگرید بارز کیفیت دوربین دارد.

مدل بزرگتر یعنی مدل پلاس 5.5 اینچی در این ویدئو نشان داده نشده و انتظار می‎رود که دارای دوربین دوگانه‎ای باشد که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این ویدئو بار دیگر مجددا عدم وجود جک هدفون (گرچه یک سوئیچ mute به چشم می‎خورد) را نشان می‎دهد ولی در عوض آن یک محافظ اسپیکر بیشتر استفاده شده که اپل ممکن است از آن برای بازاریابی کیفیت صدای “استریو” آیفون خود استفاده کند.

خطوط جدید آنتن را می‎توان در این ویدئو دید که ظریفتر به نسبت طراحی فعلی است. در عوض این‎که در پشت گوشی به شکل افقی کشیده شده باشند، خطوط جدید آنتن تنها در لبه‎های بالایی و پایینی به چشم می‎خورند تا پشت فلزی بدون در نظرگیری وجود دوربین و لوگوی اپل عاری از تزئین باشد.

در رابطه با ابعاد، گوشی‎های آیفون 6 اس و 6 به نظر می‎رسد با وجود تغییر بسیار ناچیز در ارتفاع، ضخامت و پهنا با هم برابر باشند. حذف بخش‎هایی نظیر جک هدفون هم‎چنین این امکان را به اپل داده است تا آیفون 7 را ضد آب و ضد غبار، البته طبق بعضی از شایعات مطرح شده، بسازد.

طبیعتا، در این ویدئوها و تصاویر بخش‎های داخلی نشان داده نمی‎شوند. منطقی است که انتظار داشته باشیم که آیفون 7 دارای نسل جدید پردازنده‎ی اپل، یعنی A10، به منظور بالا بردن بخش پردازش گرافیکی و عملکرد محاسبه‎ای، باشد.

هم‎چنین شایعاتی شنیده می‎شوند مبنی بر افزایش میزان رم از 2 گیگابایت به 3 گیگابایت و بسیاری از منابع اعتقاد دارند که اپل دیگر از مدل پایه‎ی 16 گیگابایتی استفاده نخواهد کرد. در عوض سری مدل‎های آیفون 7 از مدل 32 گیگابایتی شروع و به مدل 256 گیگابایتی ختم می‎شوند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/tToRQ[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال