تصویر واقعی Mi 5 شیائومی به بیرون درز کرد؛ نسخه سفیدرنگ

پس از گذشت یک هفته از انتشار تصویر نسخه مشکی‌رنگ گوشی Mi 5 شیائومی به صورت آنلاین، حالا دوباره تصویر دیگری از این گوشی چینی به بیرون درز کرده که آن را در قد و قواره‌ای سفید رنگ به صورت واضح و کامل نشان می‌دهد. این عکس جدید توسط فردی در شبکه اجتماعی Weibo که […]

پس از گذشت یک هفته از انتشار تصویر نسخه مشکی‌رنگ گوشی Mi 5 شیائومی به صورت آنلاین، حالا دوباره تصویر دیگری از این گوشی چینی به بیرون درز کرده که آن را در قد و قواره‌ای سفید رنگ به صورت واضح و کامل نشان می‌دهد. این عکس جدید توسط فردی در شبکه اجتماعی Weibo که به نحوی توییتر کشور چین محسوب می‌شود، منتشر شده که دستگاه به تصویر کشیده در آن شباهت زیادی به تصاویر رندر منسوب به این گوشی که در ماه گذشته منتشر شده بود، دارد.

پرچم‌دار آینده شیائومی تا به حال موضوع بسیاری از شایعات و گزارشات متعدد بوده و چندین بار هم تصاویر رندر آن به بیرون درز کرده است که البته هیچ‌کدام تا این لحظه به تأیید شیائومی نرسیده‌اند و تنها موضوعی که در رابطه با این گوشی تأیید شده است، برخورداری آن از چیپست اسنپ‌دراگون 820 کوالکام بوده و قرار است در فستیوال بهاره چینی‌ها که در 8 فوریه یعنی فروردین‌ماه برگزار می‌شود، رونمایی شود.

گفتنی است در بر اساس شایعات پیشین، گوشی mi 5 شیائومی از یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن QHD، 4 گیگابایت حافظه رم در دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. همچنین گفته شده این دستگاه از یک سنسور اثر انگشت برخوردار بوده و قرار است در دو مدل مختلف روانه بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال