Mi5 شیائومی محبوب‌ترین گوشی‌هوشمند در بازار چین است

ارزیابی اخیری که در چین انجام شده نشان از این دارد که گوشی Mi5 شیائومی محبوب‎ترین گوشی‎‎هوشمند در حال حاضر در این کشور به شمار می‎رود. این گوشی تقریبا هر چیزی که شما از یک گوشی پرچم‎دار 2016 انتظار داشته باشید را ارائه می‎دهد. در قلب آن چیپست اسنپ‎دراگون 820 قرار دارد و سایر مشخصات […]

ارزیابی اخیری که در چین انجام شده نشان از این دارد که گوشی Mi5 شیائومی محبوب‎ترین گوشی‎‎هوشمند در حال حاضر در این کشور به شمار می‎رود. این گوشی تقریبا هر چیزی که شما از یک گوشی پرچم‎دار 2016 انتظار داشته باشید را ارائه می‎دهد. در قلب آن چیپست اسنپ‎دراگون 820 قرار دارد و سایر مشخصات فنی Mi5 عبارتند از 3 یا 4 گیگابایت رم (بسته به مدل خریداری شده)، اسکنر اثرانگشت و یک دوربین پشتی با قابلیت رفع لرزش اپتیکال تصویر.

این شرکت معتبر چینی هم‎چنین دومین گوشی محبوب در چین را تولید می‎کند یعنی گوشی Xiaomi Redmi Note 3. فبلت 6.4 اینچی Xiaomi Mi Max این شرکت نیز در بین 10 گوشی محبوب قرار دارد. اکثر گوشی‎هایی که در این لیست دیده می‎شوند توسط برندهای معروف چینی تولید شده‎اند، ولی ممکن است آن‎ها برای یک مصرف‎کننده‎ی معمولی ایالات متحده شناخته شده نباشند. این شناخت ممکن است نسبت به گوشی شرکت‎های Meizu یا Oppo وجود داشته باشد ولی یقینا تعداد این افراد نیز بسیار کم است. برندی که بسیاری از آمریکایی‎هایی با آن آشنا هستند سامسونگ است و گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ در این لیست رتبه 5 را در اختیار دارد.

توجه داشته باشید که این لیست طبیعت پویایی دارد و 10 گوشی برتر فعلی مصرف‎کنندگان چینی ممکن است در چند هفته‎ی آینده تفاوت بسیار زیادی با لیست فعلی داشته باشد. زیاد شگفت‎زده نشوید اگر گوشی OnePlus 3 خیلی زود در این لیست قرار گیرد. چین بزرگترین بازار گوشی‎های هوشمند را در جهان دارد و خانه‎ی بزرگ‎ترین اپراتور مخابراتی دنیا (China Mobile) محسوب می‎شود.

این لیست را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

گوشی Mi5 شیائومی محبوب‌ترین گوشی‌هوشمند در بازار چین است-

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال