شایعات از وجود چیپست اسنپ‌دراگون 821، نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه در Mi Note 2 شیائومی می‌گویند

هرچه جلوتر می‎رویم تعداد اطلاعات و تصاویر لو رفته از گوشی Mi Note 2 شیائومی بیشتر می‎شود، حالا مجموعه تصاویر جدیدی که به این گوشی نسبت داده شده در محیط آنلاین منتشر شده است که به دنبال آن یک سری از جنبه‎های اصلی طراحی و هم‎چنین مشخصات فنی که قبلا شایعه شده‎ بودند، تایید می‎شوند. […]

هرچه جلوتر می‎رویم تعداد اطلاعات و تصاویر لو رفته از گوشی Mi Note 2 شیائومی بیشتر می‎شود، حالا مجموعه تصاویر جدیدی که به این گوشی نسبت داده شده در محیط آنلاین منتشر شده است که به دنبال آن یک سری از جنبه‎های اصلی طراحی و هم‎چنین مشخصات فنی که قبلا شایعه شده‎ بودند، تایید می‎شوند.

تصاویر زیر تاییدی برای این هستند که این دستگاه از یک نمایشگر خمیده بهره می‎برد، به نحوی که شایعات اشاره به این دارند که این گوشی در قالب دو مدل روانه‎ی بازار خواهد شد: یک مدل با داشتن نمایشگری با دقت فول اچ‎دی و دیگری با صفحه‎نمایشی با دقت QHD.

Mi note 2 شیائومی

Mi note 2

تصویر دیگری نیز به بیرون راه یافته است (در زیر مشاهده می‎کنید)، که به نظر یک تصویر حقیقی و رسمی است، و استفاده از دوربین دوگانه در پشت و مشخصاتی نظیر یک نمایشگر اولید 5.5 اینچی، بدنه‎ی تمام فلزی، 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام را آشکار می‎کند.

شایعات از وجود چیپست اسنپ‌دراگون 821، نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه در Mi Note 2 شیائومی می‌گویند

متاسفانه، هنوز شرکت شیائومی خبری در رابطه با قیمت این گوشی و زمان معرفی رسمی آن منتشر نکرده است.

در روزهای آینده با تک نیوز همراه باشید چون یقینا سیل اخبار مربوط به این گوشی هم‎چنان در جریان خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال