گوشی جدید ZTE با دوربین 13 مگاپیکسلی در بنچمارک GFXBench رویت شد

گوشی جدید شرکت ZTE با شماره ساخت BV0800 در بنچمارک GFXBench رویت شده و طبیعتا برخی از مشخصه‌های فنی آن در این بنچمارک مشخص شده است. به عنوان مثال، نسخه‌ی اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود؛ این گوشی 5.2 اینچی رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل خواهد داد و در […]

گوشی جدید شرکت ZTE با شماره ساخت BV0800 در بنچمارک GFXBench رویت شده و طبیعتا برخی از مشخصه‌های فنی آن در این بنچمارک مشخص شده است. به عنوان مثال، نسخه‌ی اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود؛ این گوشی 5.2 اینچی رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل خواهد داد و در زیر این نمایشگر، چیپست اسنپ‌دراگون 430 وظیفه‌ی پردازش محصول مورد اشاره را برعهده گرفته است. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و تراشه‌ی گرافیکی Adreno 505 در کنار این چیپست گنجانده شده‌اند.

هر دو دوربین جلو و عقب این گوشی سنسوری 13 مگاپیکسلی را در خود می‌بینند. این گوشی به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی تجهیز یافته و فعلا مشخص نیست که آیا امکان ارتقا فضای گوشی از طریق کارت حافظه‌ی جانبی میسر خواهد بود یا خیر. علاوه‌براین، پشتیبانی این گوشی از NFC نیز هنوز مشخص نشده است.

گوشی که امروز در بنچمارک GFXBench دیده شده احتمالا گوشی میان‌رده‌ای خواهد بود که بیشتر برای دوست‌داران سلفی تهیه شده است. باید منتظر ماند و دید چه زمانی ZTE از این گوشی رسما رونمایی می‌کند و دیگر مشخصه‌های فنی آن به چه صورت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال