گوشی جدید ZTE با نام Blade A610 Plus در راه است

شرکت ZTE تیزر ویدئویی گوشی هوشمند جدید خود را منتشر کرد. در حساب رسمی توییتر نمایندگی شرکت ZTE در هند گفته شده که این ویدئو نام این دستگاه را به طور دقیق آشکار نمی‌کند، اما اطلاعاتی را در مورد مشخصات آن ارائه می‌دهد. گفته شده بود که نام این گوشی، ZTE Blade A610 Plus خواهد […]

شرکت ZTE تیزر ویدئویی گوشی هوشمند جدید خود را منتشر کرد. در حساب رسمی توییتر نمایندگی شرکت ZTE در هند گفته شده که این ویدئو نام این دستگاه را به طور دقیق آشکار نمی‌کند، اما اطلاعاتی را در مورد مشخصات آن ارائه می‌دهد.

گفته شده بود که نام این گوشی، ZTE Blade A610 Plus خواهد بود. گزارش‌ها مبنی بر این است که نقطه قوت این گوشی باتری عظیم 5000 میلی‌آمپرساعتی آن است.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پردازنده مدیاتک MT6750T، صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسل، حافظه رم 2 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، دوربین عقب 13 مگاپیکسل، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، پشتیبانی از 4G VoLTE و سیستم عامل اندروید مارشمالو اشاره کرد.

این شرکت چینی دعوتنامه‌هایی را به مناسبت معرفی محصول جدید خود در هند در 15 بهمن ارسال کرده بود. انتشار می‌رود گوشی Blade A610 Plus ستاره این رویداد باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال