گوشی میان‌رده ZTE BA602 با پردازنده 4 هسته‌ای و نمایشگر 5.5 اینچی در TENAA حضور یافت

گوشی دیگری از شرکت ZTE در رگولاتوری TENAA چین رویت شده است. این گوشی‌هوشمند میان‌رده که با مدل BA602 در این وب‌سایت ثبت شده پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با قدرت پردازش 1.25 گیگاهرتزی را با خود یدک می‌کشد و بر روی آن، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی قرار گرفته است. شرکت چینی ZTE برای این گوشی آپشن‌های زیادی […]

گوشی دیگری از شرکت ZTE در رگولاتوری TENAA چین رویت شده است. این گوشی‌هوشمند میان‌رده که با مدل BA602 در این وب‌سایت ثبت شده پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با قدرت پردازش 1.25 گیگاهرتزی را با خود یدک می‌کشد و بر روی آن، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی قرار گرفته است.

شرکت چینی ZTE برای این گوشی آپشن‌های زیادی را قرار داده است. کاربران می‌توانند برای خرید این گوشی از میان حافظه‌های رم 1، 2 و 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی انتخاب کنند. در بخش دوربین نیز می‌توان شاهد دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی بود. ابعاد گوشی مورد اشاره 153.3 در 77 در 8.6 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز به 168 گرم رسیده است. گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی جدید شرکت ZTE موسوم به BA602 با اندروید 6 مارشمالو وارد بازار خواهد شد و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن قرار گرفته است.

شرکت ZTE برای این گوشی پنچ رنگ خاکستری، طلایی، آبی، نقره‌ای و مشکی را در نظر گرفته است. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال