ZTE از دو گوشی Blade V8 Mini و Blade V8 Lite رونمایی کرد

ZTE در کنگره جهانی موبایل از دو گوشی Blade V8 Mini و Blade V8 Lite خود رونمایی کرد. این شرکت از Blade V8 Mini به لطف سیستم‎ دوربین دوگانه‎ی آن به عنوان “گوشی‎هوشمند بی‎نقص برای عاشقان عکاسی” یاد می‎کند. این سیستم از یک دوربین اولیه‎ی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‎ی 2 مگاپیکسلی برای درک عمق […]

ZTE در کنگره جهانی موبایل از دو گوشی Blade V8 Mini و Blade V8 Lite خود رونمایی کرد.

این شرکت از Blade V8 Mini به لطف سیستم‎ دوربین دوگانه‎ی آن به عنوان “گوشی‎هوشمند بی‎نقص برای عاشقان عکاسی” یاد می‎کند. این سیستم از یک دوربین اولیه‎ی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‎ی 2 مگاپیکسلی برای درک عمق (depth sensing) تشکیل شده است. کاربران می‎توانند با نسبت‎های کانونی شبیه‎سازی شده در محدوده‎ی  f/1.0 تا f/8.0 و امکان فوکوس مجدد بعد از گرفتن تصویر، افکت‎های بوکه را در اختیار داشته باشند. دوربین سلفی نیز یک ماژول 5 مگاپیکسلی فوکوس ثابت است.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی و چیپست اسنپ‎دراگون 435 (ساخته شده براساس فناوری 28 میلی‎متری، پردازنده‎ی 8 هسته‎ای، هسته‎های Cortex-A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 505) است. میزان رم دو گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 گیگابایت است که امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه‎خارجی وجود دارد.

گنجایش باتری در اوراق مشخصات گنجایش باتری 2800 میلی‎آمپرساعت ذکر شده و در بدنه‎ی 143 در 5.7 در 8.9 میلی‎متری این دستگاه جا گرفته است. در پشت Blade V8 Mini شاهد استفاده از یک حسگر اثرانگشت هستیم و در بخش ‎نرم‎افزاری سیستم‎عامل اندروید نوقا به همراه لانچر سفارشی ZTE کنترل اوضاع را بر عهده دارند.

Blade V8 Mini در بازارهای مختلف کشورهای آسیایی و اروپا عرضه می‎شود، گرچه ZTE تاریخ عرضه و قیمت این گوشی را اعلام نکرده است.

Blade V8 Lite یک گوشی 5 اینچی دیگر با رزولوشن 720p است. ولی این گوشی به چیپست MT6750 (از سری چیپست‎های غیر Helio شرکت مدیاتک) مجهز بوده و همانند با مدل قبلی دارای 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‎داخلی و پشتیبانی از درگاه میکرو‎ اس‎دی است.

در Blade V8 Lite شاهد استفاده از دوربین‎های دوگانه نیستیم و به جای آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت (با فناوری فوکوس خودکار) و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو به کار گرفته شده است. گنجایش باتری 2500 میلی‎آمپرساعت بوده و سیستم‎عامل اندروید 7.0 است.

Blade V8 Lite وارد بازارهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا خواهد شد و شرکت ZTE قیمت این گوشی را نیز هنوز مشخص نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال