تصاویر لو رفته از گوشی‌هوشمند ال‌جی V20، این دستگاه را در یک کاور محافظ و در تمامی زوایا نشان می‌دهد

شرکت ال‌جی قرار است رقیب گلکسی نوت 7 را با نام وی20، در تاریخ ششم ماه سپتامبر طی مراسمی رسمی در شهر سان فرانسیسکو معرفی کند. همین طور که بیشتر در حال نزدیک شدن به این تاریخ می‌باشیم تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند کره‌ای در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود. ساعاتی پیش دوباره تصاویری جدید […]

شرکت ال‌جی قرار است رقیب گلکسی نوت 7 را با نام وی20، در تاریخ ششم ماه سپتامبر طی مراسمی رسمی در شهر سان فرانسیسکو معرفی کند. همین طور که بیشتر در حال نزدیک شدن به این تاریخ می‌باشیم تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند کره‌ای در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود. ساعاتی پیش دوباره تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده که به قرار گیری فناوری‌های جدید پخش صدای آن تاکید داشت.

همان طور که مشاهده می‌کنید در تصاویر زیر رندرهای از این گوشی مشاهده می‌شود که یکی از تولید کننده‌های لوازم جانبی آن را منتشر کرده است. البته هنوز نام این کمپانی لو نرفته است.

گوشی هوشمند وی 20 ال‌جی در درون قاب محافظ قرار دارد اما خوشبختانه از آن جایی که این قابل نیمه شفاف است می‌توانیم به سادگی این گوشی را از تمامی زوایا بررسی نماییم. ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به تصاویری دارد که چند ماه پیش شاهد انتشار آن در حبرگزاری‌های مختلف بودیم. از طرفی از آن جا که به تاریخ معرفی رسمی این گوشی بیشتر نزدیک می‌شویم از این رو احتمال می‌دهیم که این ظاهر از گوشی، آخرین طراحی وی20 ال‌جی باشد. در واقع طرح نهایی گوشی به این شکل بوده و در فروشگاه‌ها آن را با این ظاهر ملاقات خواهیم کرد.

گوشی هوشمند وی 20 ال‌جی اولین دستگاهی خواهد بود که به طور پیش فرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده می‌کند. احتمال می‌دهیم که این گوشی در تاریخ 14ام ماه سپتامبر پیش فروش خود را آغاز کرده و در تاریخ 23ام ماه سپتامبر نیز آماده عرضه باشد. اما بر اساس گزارشات قبلی در مورد مشخصات فنی این گوشی این طور می‌توان اظهار کرد که وی‌20 از نمایشگر 5.7 اینچی با دقت QHD استفاده می‌کند. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام با میزان حافظه رم چهار گیگاباتی نیز قرار است در درون آن جای بگیرد. همان طور که در تصاویر منتشر شده پیداست، در بخش پشتی گوشی دوربین‌های اصلی دو گانه دیده می‌شود که از سیستم فوکوس لیزری استفاده کرده و از طرفی فلاش LED دو گانه نیز در این بخش موجود است. حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت نیز دقیقا در همین بخش به چشم می‌خورد. در بخش جلویی گوشی همانند نسخه پیشین یک نمایشگر کوچک ثانویه در بالای صفحه نمایش اصلی گوشی به چشم می‌خورد و در کنار آن نیز دوربین سلفی دوگانه به همراه فلاش LED وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال