گوشی‌هوشمند V10 ال‌‌جی نیز همراه با طلای 24 عیار عرضه می‌شود

ال‌جی به تازگی از گوشی‌هوشمند V10 با نمایشگر و دوربین جلوی دوگانه رونمایی کرده است که توانسته توجه دوست‌داران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند. در حالیکه این گوشی در رنگ‌های مختلفی فعلا در کره‌ی جنوبی منتشر شده است حالا کاربران می‌توانند از شرکت ویتنامی Karalux درخواست کنند تا گوشی را با طلای 24 عیار […]

ال‌جی به تازگی از گوشی‌هوشمند V10 با نمایشگر و دوربین جلوی دوگانه رونمایی کرده است که توانسته توجه دوست‌داران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند. در حالیکه این گوشی در رنگ‌های مختلفی فعلا در کره‌ی جنوبی منتشر شده است حالا کاربران می‌توانند از شرکت ویتنامی Karalux درخواست کنند تا گوشی را با طلای 24 عیار تحویل بگیرند.

شرکت Karalux این گوشی را در خط تولید خود قرار داده تا کاربران بتوانند تنها در عرض چهار ساعت گوشی خود را با طلای 24 عیار تحویل بگیرند. پروسه‌ی انجام این کار کمتر از 4 ساعت شکل می‌گیرد؛ به گفته‌ی مدیر فنی این شرکت جنس فلزی ضد خش بدنه‌ی گوشی V10 ال‌جی باعث شده تا این کار در زمان بسیار کوتاهی نسبت به دیگر گوشی‌ها و محصولات دیگر این شرکت انجام شود.

گوشی‌هوشمند V10 ال‌‌جی نیز همراه با طلای 24 عیار عرضه می‌شود

طبق معمول علاوه بر طلای 24 عیار، یک لایه‌ی محافظتی دیگر نیز برای محافظت از طلای استفاده شده بر روی گوشی قرار می‌گیرد. قیمت مورد نظر این شرکت برای تحویل نسخه‌ی طلایی گوشی V10 ال‌جی تنها 180 دلار بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال