طرح شماتیک جدید آیفون 8 موقعیت حسگر اثرانگشت را در پنل پشتی نشان می‎دهد

اگر جزو کاربران مخالف با تصمیم اپل مبنی بر استفاده از حسگر تاچ آی‎دی در پشت نسل بعدی آیفون هستید، از شنیدن این خبر ناراحت می‎شوید. به تازگی فردی به اسم سانی دیکسون توئیتی منتشر و تصویری شماتیک (تصویر بالا) از آیفون 8 را به تصویر کشیده است که ظاهرا گزارش‎هایی را “تایید” می‎کند که […]

اگر جزو کاربران مخالف با تصمیم اپل مبنی بر استفاده از حسگر تاچ آی‎دی در پشت نسل بعدی آیفون هستید، از شنیدن این خبر ناراحت می‎شوید. به تازگی فردی به اسم سانی دیکسون توئیتی منتشر و تصویری شماتیک (تصویر بالا) از آیفون 8 را به تصویر کشیده است که ظاهرا گزارش‎هایی را “تایید” می‎کند که موقعیت سنسور تاچ آی‎دی در آیفون 8 به پنل پشتی انتقال داده خواهد شد.

می‎بایست خاطرنشان کنیم که تصاویر قبلی به بیرون درز یافته اعلام کرده بودند که این گوشی در مرحله‎ی تست معتبرسازی مهندسی خود قرار دارد، یعنی این نمونه یکی از مدل‎های اولیه‎ی تحت محک اپل است. گرچه این تصویر شماتیک به نظر می‎رسد نشان می‎دهد که اپل ممکن است قصد دارد با جدیت کامل سنسور تاچ آی‎دی را به پشت این گوشی منتقل کند.

با فرض صحت این تصویر، بدون شک پس در آیفون 8 دکمه‎ی هوم حذف خواهد شد و اپل ممکن نیست که حسگر مذکور را زیر نمایشگر قرار دهد، در حالی‎که شایعات قبلی به این تصمیم اشاره می‎کردند. کاربران اندرویدی به استفاده از حسگر اثرانگشت در پشت گوشی‎ها عادت کرده‎اند چون گوشی‎های زیادی با طراحی مشابه وجود دارند ولی کاربران آیفون یقینا برای عادت به این قضیه به زمان نیاز دارند.

به دیده‎ی شک به این تصویر بنگرید ولی آقای دیکسون در رابطه با اخبار مربوط به اپل در گذشته بسیار دقیق بوده است، بنابراین امکان واقعی بودن این تصویر شماتیک وجود دارد، گرچه ما از نظر ما این‎که این تصویر تنها طرحی از یک نمونه‎ی اولیه یا طراحی نهایی است، خود داستان دیگری محسوب می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال