در طرح شماتیک جدید منتشر شده از آیفون 8 حسگر اثرانگشت در عقب دستگاه قرار ندارد

حدود یک هفته قبل، تصویری به بیرون درز یافت که ادعا می‎کرد بدنه‎ی آیفون 8 تمام نمایشگر در پیش رو به تصویر کشیده است. این تصویر یک بدنه‎ی آلومینیومی با موقعیت عمودی ماژول دوربین دوگانه، لوگوی همیشگی اپل و جایگاه قابل بحثی برای حسگر اثرانگشت تا‎چ آ‎ی را در وسط پنل پشتی، نشان می‎داد. خوشبختانه، […]

حدود یک هفته قبل، تصویری به بیرون درز یافت که ادعا می‎کرد بدنه‎ی آیفون 8 تمام نمایشگر در پیش رو به تصویر کشیده است. این تصویر یک بدنه‎ی آلومینیومی با موقعیت عمودی ماژول دوربین دوگانه، لوگوی همیشگی اپل و جایگاه قابل بحثی برای حسگر اثرانگشت تا‎چ آ‎ی را در وسط پنل پشتی، نشان می‎داد.

خوشبختانه، از آن زمان به بعد، تصاویر دیگری نیز به بیرون یافته‎اند که ظاهرا این موقعیت قابل بحث برای این اسکنر را رد می‎کنند. حال روز گذشته تصویر دیگری منتشر شد که طراحی شماتیک نسل بعدی آیفون به شمار می‎رود و آن را لودهنده‎ و طراح معروف بنجامین گسکین منتشر کرده است.

این طرح شماتیک (تصویر بالا) وجود دوربین دوگانه را تایید می‎کند ولی خبری از حسگر تاچ‎ آی‎دی در نمای پشتی نیست. به جای آن شاهد یک بریدگی دایره‎ای شکل بزرگ هستیم که می‎توان آن را جایگاه ماژول شارژ بی‎سیم دانست.

براساس ادعای آقای گسکین، منبع اصلی این تصویر 95 درصد معتبر است. اگر دیگر تصاویر و فرضیه‎هایی که در رابطه با آیفون 8 شده است را در نظر بگیریم برخی ادعا می‎کنند پنل پشتی آیفون شیشه‎ای است تا امکان استفاده از قابلیت شارژ بی‎سیم فراهم شود، در حالی‎که سایرین اظهار می‎دارند اپل در حال ساخت یک پد ماژول برای پشت این گوشی است تا امکان شارژ القایی مهیا شود، در حالی‎که سایر بخش‎های این دستگاه کیفیت ساخت فلزی خود را حفظ می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال