طرح شماتیک آیفون 8 را با ظاهر LG G6 نشان می‎دهد

از زمان عرضه‎ی مدل ابتدایی آیفون یعنی 10 سال قبل، گوشی‎های هوشمند اپل دارای یک نوع طراحی خاص بوده‎اند یعنی حواشی بزرگ اطراف نمایشگر (و در نتیجه نسبت‎های نه چندان جالب نمایشگر به بدنه). اما این قضیه یقینا در پاییز امسال در زمان رونمایی از آیفون 8 تغییر پیدا خواهد کرد، دستگاهی که از یک […]

از زمان عرضه‎ی مدل ابتدایی آیفون یعنی 10 سال قبل، گوشی‎های هوشمند اپل دارای یک نوع طراحی خاص بوده‎اند یعنی حواشی بزرگ اطراف نمایشگر (و در نتیجه نسبت‎های نه چندان جالب نمایشگر به بدنه). اما این قضیه یقینا در پاییز امسال در زمان رونمایی از آیفون 8 تغییر پیدا خواهد کرد، دستگاهی که از یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی با حواشی کمتر بهره می‎برد.

با آن‎که بارها تلاش شده است ظاهر این گوشی به تصویر کشیده شود، نمی‎توان تا زمان معرفی این دستگاه توسط اپل از چیزی مطمئن بود. با این‎حال، به تازگی تصویری به بیرون درز یافته که در آن (تصویر بالا که منبع آن کشور چین است) که به شکل فنی ظاهر آیفون 8 طراحی شده است.

از نمای جلو اگر بنگریم، iPhone 8 بسیار شبیه به گوشی G6  ال‎جی است، گرچه بخش پشتی و کناره‎ها به طور کامل داستان متفاوتی را بیان می‎کنند. به نظر ابعاد گوشی جدید اپل 149 در 72.5 در 7.1 میلی‎متر است تا از نظر بزرگی با G6 تقریبا یکی باشد (با این‎وجود اندکی باریکتر). جالب است که موقعیت حسگر اثرانگشت در پشت این دستگاه در امتداد دوربین‎های دوگانه با وضعیت عمودی دیده می‎شود تا با طراحی روبرو باشیم که برای یک گوشی‎هوشمند اپل غیرمعمول باشد.

بایستی خاطرنشان کنیم که منبع نشر این تصویر ادعا می‎کند که آیفون 8 در مرحله‎ی تست متعبرسازی مهندسی (EVT) قرار دارد. به عبارت دیگر این طراحی نهایی این گوشی نیست و بسته به تصمیمی که اپل می‎گیرد، یا در حال حاضر گرفته است، آیفونی با این ظاهر ممکن است اصلا وارد بازار نشود.

شایعات قبلی اظهار کرده بودند که آیفون 8 دارای یک حسگر تاچ آی‎دی تعبیه شده در نمایشگر خواهد بود، گرچه مشکلات تولید و فنی اپل را مجبور به رها کردن این ایده کرده است. بنابراین، قرارگیری یک حسگر اثرانگشت در پنل پشتی منطقی است، چون نمای جلویی آیفون 8 اکثرا بایستی به نمایشگر با حواشی اندک اختصاص یابد (بدون وجود فضایی برای حسگر معمولی تاچ آی‎دی).

بایستی یادآوری کنیم که انتظار می‎رود آیفون 8 در پاییز امسال به همراه گوشی 4.7 اینچی iPhone 7s و 5.5 اینچی آیفون 7s پلاس معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال