شارژر نسل بعدی ایرپادهای اپل می‌تواند برای دستگاه‌های دیگر نیز استفاده شود

ایرپادهای اپل در یک حالت همیشگی عدم موجودی در بازار به سر می‎برند. گرچه اپل برای نسل بعدی آن‎ها برنامه‎هایی دارد و اگر بشود به پتنت جدید این شرکت استناد کنیم بایستی گفت که ایرپادها، یا حداقل جعبه نگهداری آن‎ها، در آینده اندکی بزرگتر خواهند بود. این پتنت حاوی توضیحاتی برای جعبه نگهداری است که […]

ایرپادهای اپل در یک حالت همیشگی عدم موجودی در بازار به سر می‎برند. گرچه اپل برای نسل بعدی آن‎ها برنامه‎هایی دارد و اگر بشود به پتنت جدید این شرکت استناد کنیم بایستی گفت که ایرپادها، یا حداقل جعبه نگهداری آن‎ها، در آینده اندکی بزرگتر خواهند بود.

این پتنت حاوی توضیحاتی برای جعبه نگهداری است که نقش یک شارژر القایی را دارد تا به صورت بالقوه برای شارژ آی‎پادها، آیفون‎ها و حتی آی‎پدها و مک‎بوک‎ها استفاده شود. حتی اگر این نکته را نیز در نظر بگیریم که پتنت‎ها اغلب اوقات رویاپردازی محسوب می‎شوند و ممکن است به حقیقت نپیوندند؛ باز هم این ادعا بسیار بلندپروازانه است.

در واقع محتمل‎ترین دستگاهی که قادر به شارژ شدن از جعبه این هدفون‎ها خواهد بود، اپل‎واچ است. یک اپل‎واچ 38 میلی‎متری نسل دوم دارای یک سلول 273 میلی‎آمپرساعتی است، در حالی‎که قاب فعلی ایرپادها 398 میلی‎آمپرساعت شارژ در خود نگاه می‎دارد. بنابراین یک جعبه‎ی بزرگتر می‎تواند به خوبی برای هم حفظ میزان شارژ این هدفون‎ها و هم ساعت‎هوشمند اپل استفاده شود. گرچه ما امیدواریم ظاهر این جعبه‎ی نگهداری از نظر حجم و ابعاد نظیر تصویر بالا نباشد. هم‎چنین به یاد داشته باشید که یک پتنت راه طولانی را برای تبدیل شدن به یک محصول واقعی طی می‎کند و حتی در مواردی اصلا در همان حد ایده باقی می‎ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال