سامسونگ در گوشی بعدی سری نوت خود از باتری تولید ال‌جی استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارش جدیدی که از کره منتشر شده است، سامسونگ در حال کار بر روی استفاده از باتری‌های Chem (با برند LG) برای پرچمدار بعدی سری نوت خود یعنی گلگسی نوت 8 و پرچمداران پس از آن میباشد. گزارش‌های حاکی از این هستند که بحث در این باره همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ […]

بر اساس گزارش جدیدی که از کره منتشر شده است، سامسونگ در حال کار بر روی استفاده از باتری‌های Chem (با برند LG) برای پرچمدار بعدی سری نوت خود یعنی گلگسی نوت 8 و پرچمداران پس از آن میباشد.

گزارش‌های حاکی از این هستند که بحث در این باره همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است ولی احتمال بالایی وجود دارد که توافق‌هایی میان این دو شرکت انجام شود. اگر این توافق صورت گیرد، گلگسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که در آن از باتری ساخت ال‌جی استفاده شده است.

از آنجایی که این قرارداد هنوز نهایی نشده است، دو کمپانی Samsung SDI و کمپانی ATL چین، هنوز در لیست تامین کنندگان باتری‌های دستگاه‌های سامسونگ هستند. گلگسی نوت 7 سامسونگ که پیش از این با مشکلات انفجار روبرو بود، به‌نظر مشکل اصلی آن از بابت باتری‌های آن بود. باتری‌های گلگسی نوت 7 نیز به‌وسیله‌ی همین دو کمپانی تامین می‌شد و هردو نیز در اتفاقات مربوط به گلگسی نوت 7 مقصر شناخته شده اند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا تامین کنندگان باتری مشکل‌ساز گلگسی نوت 7، باتری گلگسی نوت 8 را نیز تامین خواهند کرد یا شرکت جدیدی مثل LG این وظیفه را بر عهده می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال