پتنت جدید سامسونگ، حکایت از دوربین دوگانه با عملکرد ویژه در گلکسی نوت8 دارد

ماژول‌ استادانه دوربین دوگانه ثبت شده شرکت سامسوسنگ که در نوت 8 بکار خواهد رفت باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و بازار رقابتی اسمارت فون‎هایی که روانه بازار می‌شود، بدون شک نوت 8 پرچمدار و غول فبلت‌های شرکت سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. همانطور که قبلا گفته بودیم این شرکت بروی هسته فونوتیک و […]

ماژول‌ استادانه دوربین دوگانه ثبت شده شرکت سامسوسنگ که در نوت 8 بکار خواهد رفت

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و بازار رقابتی اسمارت فون‎هایی که روانه بازار می‌شود، بدون شک نوت 8 پرچمدار و غول فبلت‌های شرکت سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. همانطور که قبلا گفته بودیم این شرکت بروی هسته فونوتیک و برخی نکات حائز اهمیت دیگر این نوع دوربین‌ها سرمایه گذاری کرده است. هفته پیش، اخبار و شایعاتی به بیرون درز کرده که مبتنی بر طرح شماتیکی از نوت 8 بود که البته هیچ خبری از توضیحات و حتی طرحی از آنچه قرار است در پشت ای ن پرچمدار سوار شود نبود. اما امروز، حق اختراعی (پتنت) از این شرکت خوشفکر و خلاق به ثبت رسیده است که شک و تردیدهای ما را نسبت به استفاده از ماژول دوربین‌های دوگانه بروی اسمارت فون‌های آینده سامسونگ برطرف ساخت!

در این طرح ارائه شده، ترکیبی از لنز و سنسورهایی به چشم می‌خورد که دریک بدنه باریک جای داده شده اند و گفته می‌شود که می‌توان از آن برای عکسبرداری بیشتر و بهبود عملکرد دوربین در مکان‌های تاریک، نقشه کشی سه بعدی و هم چنین اندازه‌گیری و بررسی فواصل استفاده نمود.

تا جایی که ما اطلاع داریم در این نوشته گفته‌های زیادی درمورد آهنربا، محور و همترازی لنزها وجود داشت که ممکن است خبر از لرزش‌گیر اپتیکال این سنسورها داشته باشد و شاید راه حلی برای زوم بدون افت کیفیت!

مدتی از شایعه شرکت سامسونگ مبنی بر آزمایش ماژول دوربین‌های دوگانه میگذرد، اما نکات اخیر مشخص کرد که این شرکت هنوز توانایی تولید انبوه آن را برای فروش و بکاربردن آن در اسمارت فون‌هایی نظیر گلکسی S8 و S8+ نداشته است، بنابراین احتمال اینکه سامسونگ شانس خود را در این زمینه بروی نوت 8 امتحان نماید بسیار بالاست!

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال