نینتندو هر سال 2 تا 3 بازی موبایلی جدید عرضه خواهد کرد

یک هفته پس از انتشار اولین بازی موبایلی نینتندو، Super Mario Run، این شرکت اعلام کرده است که از سال 2017، هر سال دو تا سه بازی جدید معرفی خواهد کرد. پیش از این هم مشخص شده بود که این شرکت درحال کار چند عنوان بازی جدید است و قصد ورود به صنعت بازی اسمارت‌فون‌ها را دارد. […]

یک هفته پس از انتشار اولین بازی موبایلی نینتندو، Super Mario Run، این شرکت اعلام کرده است که از سال 2017، هر سال دو تا سه بازی جدید معرفی خواهد کرد. پیش از این هم مشخص شده بود که این شرکت درحال کار چند عنوان بازی جدید است و قصد ورود به صنعت بازی اسمارت‌فون‌ها را دارد.

روند ورود نینتندو به این صنعت با بازی Miitomo آغاز شد و سپس با بازی Super Mario Run ادامه پیدا کرد. این شرکت با انتشار این بازی‌ها طرفداران خود را سورپرایز کرد. بازی Super Mario Run موفق به ثبت رکورد فوق العاده 40 میلیون دانلود در تنها 4 روز پس از انتشار آن در اپ استور اپل شده است.

به تازگی و در گفتگویی با خبرنگار ژاپنی، Kyoto Shimbun، مدیر نینتندو، Tatsumi Kimishima، تایید کرده است که این شرکت درحال کار بروی چند عنوان بازی است و شایعات مبنی بر انتشار هر ساله 2 تا 3 بازی جدید را تایید کرده است. آقای Kimishima همچنین در ادامه گفته است که نینتندو از این پس موبایل را به عنوان ” ستون سوم ” این شرکت می‌داند و بصورت تخصصی بروی آن تمرکز خواهد کرد.

او همچنین گفته است که انتظار دارد بازی Super Mario Run بیش از 100 میلیون بار در اپ استور اپل دانلود شود و گفته است: ” نینتندو برای بهبود این بازی به نظرات کاربران خود توجه خواهد کرد.”

هنوز مشخص نیست که این بازی برای سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه خواهد شد یا خیر ولی کاربران iOS میتوانند این بازی را دانلود کرده و لذت ببرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال