گوشی جدید نوکیا در مراسم MWC 2017 معرفی می‌شود

پیش از این در خبرها داشتیم که نوکیا، برند افسانه‌ای گوشی‌ها قصد دارد بار دیگر کار خود را در این زمینه آغاز کند و روز گذشته نیز خبری مبنی بر اینکه این بازگشت در سال آینده رخ خواهد داد منتشر کردیم. حالا به نظر می‌رسد اولین گوشی‌هوشمند این شرکت در رویداد MWC 2017 رونمایی خواهد […]

پیش از این در خبرها داشتیم که نوکیا، برند افسانه‌ای گوشی‌ها قصد دارد بار دیگر کار خود را در این زمینه آغاز کند و روز گذشته نیز خبری مبنی بر اینکه این بازگشت در سال آینده رخ خواهد داد منتشر کردیم. حالا به نظر می‌رسد اولین گوشی‌هوشمند این شرکت در رویداد MWC 2017 رونمایی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت HMD Global طی قراردادی که با نوکیا به امضا رسانده می‌تواند در ده سال آینده گوشی‌های‌هوشمند با برند نوکیا تولید کند. به همین منظور، HMD Global نام خود را در لیست شرکت‌هایی که در رویداد MWC 2017 شرکت می‌کنند ثبت کرده است. بنابراین تنها محصولی که HMD Global می‌تواند در این رویداد از آن رونمایی کند، گوشی‌های‌هوشمند با برند نوکیا است.

فعلا مشخص نیست HMD به همراه نوکیا چند گوشی‌هوشمند را در سه ماهه‌ی اول سال 2017 معرفی و وارد بازار می‌کنند. تنها گوشی که تاکنون از برند نوکیا فاش شده، گوشی D1C است که گفته می‌شود اندروید نوقا به عنوان سیستم‌عامل این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی میان‌رده چیپست اسنپ‌دراگون 430 با پردازنده ی 1.4 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت فضای داخلی را با خود حمل خواهد کرد. علاوه بر این،‌ نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل خواهد داد و در نهایت گوشی مورد اشاره به سنسوری 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی مجهز می‌گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال