تصاویر جدیدی از گوشی D1C نوکیا منتشر شد

چنین به نظر می‌رسد که شرکت محبوب نوکیا تصمیم گرفته در سال 2017 میلادی بار دیگر به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگردد و با حریفان قدر خود به رقابت بپردازد. در حقیقت باید بگوییم که این مرتبه سخنی از خرید نوکیا و محصولاتش توسط مایکروسافت نیست بلکه ظاهراً باید منتظر یک گوشی جدید با برند نوکیا […]

چنین به نظر می‌رسد که شرکت محبوب نوکیا تصمیم گرفته در سال 2017 میلادی بار دیگر به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگردد و با حریفان قدر خود به رقابت بپردازد. در حقیقت باید بگوییم که این مرتبه سخنی از خرید نوکیا و محصولاتش توسط مایکروسافت نیست بلکه ظاهراً باید منتظر یک گوشی جدید با برند نوکیا در سه ماهه آینده باشیم. هرچند بیشترین اخبار حکایت از معرفی گوشی نوکیا در سال آینده میلادی دارند. با وجود این مسئله حال اخباری در خصوص معرفی محصولی با نام Nokia D1C دریافت شده است که حضور آن در دو بنچمارک AnTuTu و Geekbench با بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید و پشتیبانی از اندروید نوقا تایید شده است.

 

 

nokia-d1c-in-gold-with-a-fingerprint-scanner-on-the-back

 

وب‌سایت ” Weibo” که ظاهراً دیروز روز پرکاری داشته است، تصاویری از گوشی Nokia D1C منتشر کرده که برخی مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد. طبق تصاویر منتشر شده این گوشی در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. جالب اینجا است که در نسخه طلایی رنگ شاهد وجود یک اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و در قسمت پایین دوربین هستیم در حالی که در دو رنگ سفید و مشکی خبری از این اسکنر نیست.

 

 

nokia-d1c-in-black

بر اساس مشخصات منتشر شده در بنچمارک AnTuTu گوشی Nokia D1C مجهز به نمایشگری با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل بوده و حضور چیپست هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 430 و پردازنده گرافیکی 505 نیز به چشم می‌خورد. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود ضمن اینکه دوربین اصلی گوشی در پشت از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره برده و برای گرفتن تصاویر سلفی و چت تصویری در جلوی گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

 

 

nokia-d1c-in-white

 

همان‌طور که از مشخصات عنوان شده پیداست این گوشی نوکیا را نمی‌توان همتراز با سایر پرچمداران دانست. امیدواریم برای شرکت نوکیا عرضه این گوشی آغاز راه بوده و به نوعی یک دست گرمی به حساب بیاید و پس از مدتی استراحت با بازگشت دوباره نوکیا به میادین رقابت شاهد پیشرفت روز افزون این شرکت در تولید گوشی‌های جدید و با کیفیت باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال