NomadPlus یک باتری اکسترنال به شکل شارژر آیفون شما

باتری های اکسترنال در تمام اشکال و اندازه ها وجود دارند، اما تعداد کمی از آن ها همانند NomadPlus کوچک و قابل حمل هستند. این باتری قابل حمل، کاربران اپل را هدف قرار داده و هدفش این است که در هر حالتی که نزدیک یک پریز برق باشید یا اینکه به پریز برق دسترسی نداشته باشید، این دستگاه باتری موبایل […]

باتری های اکسترنال در تمام اشکال و اندازه ها وجود دارند، اما تعداد کمی از آن ها همانند NomadPlus کوچک و قابل حمل هستند. این باتری قابل حمل، کاربران اپل را هدف قرار داده و هدفش این است که در هر حالتی که نزدیک یک پریز برق باشید یا اینکه به پریز برق دسترسی نداشته باشید، این دستگاه باتری موبایل شما را شارژ خواهد کرد.

NomadPlus میتواند زمانی که شما میخواهید باتری آیفون خود را شارژ کنید به طور عادی و مانند شارژر معمولی به پریز روی دیوار وصل شود و کارش را انجام دهد. در زمان اتصال، باتری داخلی دستگاه قابل حمل نیز شارژ می شود و در صورت نیاز، بعدا برق مورد نیاز آیفون یا دستگاه USB شما را تأمین خواهد کرد.

نکته ی جالب دیگر اینکه این شارژر زمانی که به پریز برق وصل شود، گوشی شما را قبل از باتری خودش شارژ می کند، پس جای هیچگونه نگرانی نیست.

وزن این باتری تنها حدود 60 گرم بوده و دارای ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت می باشد که می تواند آیفون شما را تقریبا 70 درصد شارژ کند (با این فرض که کل شارژ آن تمام شده باشد). البته که این مقدار باتری شما را پر نکرده، اما برای زمانی که شما نیاز فوری به تلفن هوشمند خود داشته باشید بسیار عالی خواهد بود.

خروجی برق این دستگاه نیز 5 ولت / 1 آمپر می باشد و باتری آن با استفاده از پلی کربنات فشرده ساخته شده است.

NomadPlus در حال حاضر برای پیش فروش با قیمت 39 دلار در دسترس است و تحویل آن از 30 نوامبر (یعنی حدود 4 ماه دیگر) آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال