گلکسی نوت 7 سامسونگ تنها در یک مدل 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد

تصویری که در بالا مشاهده می‎کنید، گفته می‎شود از یک سیستم لاجستیک داخلی به بیرون درز پیدا کرده که ظاهرا مدل‎های گلکسی نوت 7 در نظر گرفته شده برای بازار محلی کره را لیست می‎کند. شماره مدل SM-N930 بدون شک متعلق به نسل بعدی سری گوشی‎های نوت سامسونگ است، چون نوت 5 شماره مدل SM-N920 […]

تصویری که در بالا مشاهده می‎کنید، گفته می‎شود از یک سیستم لاجستیک داخلی به بیرون درز پیدا کرده که ظاهرا مدل‎های گلکسی نوت 7 در نظر گرفته شده برای بازار محلی کره را لیست می‎کند. شماره مدل SM-N930 بدون شک متعلق به نسل بعدی سری گوشی‎های نوت سامسونگ است، چون نوت 5 شماره مدل SM-N920 را داشت، در حالی‎که حروف بعد از آن در رابطه با مدل‎ها و نسخه‎های متفاوت برای اپراتورها هستند.

ولی همان‎طور که در این تصویر می‎توانید مشاهده کنید، تمامی این مدل‎ها برای یک اپراتور در قالب مدل 64 گیگابایتی لیست شده‎اند که ممکن است مدرکی برای شایعه‎ی ایوان بلاس در توئیتر باشد که شروع مدل‎های گوشی نوت 7 با مدل 64 گیگابایتی خواهد بود و تمامی آن‎ها برای افزایش حافظه‎ی داخلی درگاه میکرو اس‎دی خواهند داشت.

این لو دهنده‎ی معروف توئیتری قبلا نوشته بود:

“یکسری از مشخصات فنی تایید شده: صفحه‎ی نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD + microSD، دوربین دو گانه‎ی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، گواهینامه‎ی IP68، تنوع رنگی مشکی، نقره‎ای و آبی”

با این‎حال، از بین مدل‎های قید شده در پایین این لیست، که یکی از آن‎ها به نظر می‎رسد مدلی باشد که برای اپراتور محبوب کره‎ای LG U+ در نظر گرفته شده است، به میزان حافظه‎ی داخلی اشاره نداشته‎اند، و با توجه به این‎که معمولا میزان حافظه‎ی داخلی مدل پایه ذکر نمی‎شود، عقیده داریم که شروع مدل‎های نوت 7 سامسونگ در هنگام رونمایی با مدل 64 گیگابایتی خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ همین کار را با گلکسی اس 5 (16 گیگابایت به بالا) و نوت 4 (32 گیگابایت به بالا) در سال 2014 کرد، بنابراین امید است که دوباره شاهد تکرار تاریخ باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال