فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 7 لو رفت

طی روز‌های اخیر خبرها و شایعات بسیار زیادی در کنار تصاویر رسمی و غیر رسمی از گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 در رسانه‌های خبری منتشر شد. در نهایت این طور به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ از انتشار خبرها و شایعات خسته شده باشد و در نهایت خود به طور رسمی نام اصلی […]

طی روز‌های اخیر خبرها و شایعات بسیار زیادی در کنار تصاویر رسمی و غیر رسمی از گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 در رسانه‌های خبری منتشر شد. در نهایت این طور به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ از انتشار خبرها و شایعات خسته شده باشد و در نهایت خود به طور رسمی نام اصلی این گوشی و همچنین تاریخ رسمی رونمایی از آن در تاریخ دوم آگوست (مصادف با 12ام مرداد ماه) را اعلام کرد.

در تصاویری که در بخش زیر شاهد آن می‌باشید بدنه فلزی شیشه‌ای گوشی گلکسی نوت 7 قابل مشاهده است که در کنار آن نمایشگر ویژه این گوشی با خمیدگی دوگانه دیده می‌شود. علاوه بر آن در بالای نمایشگر گوشی شاهد قرارگیری تعداد زیادی حسگر هستیم که البته به احتمال زیاد در سمت راست بلندگوی مکالماتی، یکی از آنها مربوط به سنسور تشخیص دهنده و اسکنر عنبیه چشم خواهد بود.  در سمت چپ آن نیز به احتمال زیاد دوربین سلفی گوشی در کنار حسگرهای مربوط به نورسنجی محیط و مجاورت‌سنج قرار دارند. دو عدد از آنها که در سمت راست قرار گرفته‌اند توجه ما را به سمت خود جلب کرده‌اند. به احتمال بسیار زیاد می‌بایست مربوط به حسگر اسکنر عنبیه چشم باشند.

در واقع این تصاویر از آن جایی انتشار یافت که شرکت سامسونگ این گوشی را به منظور تولید کیس‌ و قاب‌های محافظ در اختیار شرکت‌های مختلف تولید کننده لوازم جانبی قرار می‌دهد. از این رو در این تصاویر شماتیک و رندرها می‌توانید به سادگی تصویر نهایی گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ را ببینید. علاوه بر آن خرده فروشی خاصی در بریتانیا لیستی از لوازم جانبی این گوشی جدید را منتشر کرده است. در بخش زیر می‌توانید این لیست را که مربوط به لوازم جانبی جدید سامسونگ برای این گوشی می‌شود به همراه کدهای مربوط به آنها مشاهده نمایید.

همان طور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید قاب‌های محافظ مربوط به شرکت‌های Clear View و S-View در آنها دیده می‌شود. علاوه بر ان محصول دیگری که با نام محافظ لنز شناخته می‌شود نیز در این بخش دیده می‌شود. از طرفی با مشاهده لیست مربوطه متوجه خواهیم شد که یک کیبورد نیز برای این گوشی جدید در نظر گرفته شده است که البته کمی مضحک به نظر می‌آید. در حالی که کیس‌ها و قاب‌های محافظ رسمی شرکت سامسونگ هنوز لو نرفته است اما در این تصاویر شاهد محصولات تولید شده توسط شرکت‌های جانبی می‌باشیم. علاوه بر آن با نگاهی به تصاویر می‌توانیم نمایی کلی از طراحی نهایی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ را نیز ببینیم.