تصاویر جدید از قلم S Pen گلکسی نوت 7 سامسونگ و امکان استفاده در زیر آب می‌گویند

امروز تصویری در اینترنت منتشر شد که به نظر تصویر رسمی از گلکسی نوت 7 سامسونگ است و منتشر کننده‎ی این تصویر کسی جز لو دهنده‎ی معروف توئیتری ایوان بلاس نیست. با توجه به پتانسیل مشروع بودن این تصویر در سطور زیر به طور کامل به جزئیات آن دقت خواهیم کرد. به طور مختصر باید […]

امروز تصویری در اینترنت منتشر شد که به نظر تصویر رسمی از گلکسی نوت 7 سامسونگ است و منتشر کننده‎ی این تصویر کسی جز لو دهنده‎ی معروف توئیتری ایوان بلاس نیست. با توجه به پتانسیل مشروع بودن این تصویر در سطور زیر به طور کامل به جزئیات آن دقت خواهیم کرد.

به طور مختصر باید گفت، تمامی صحبت‎هایی که در رابطه با این گوشی تا به حال شده است توسط این تصویر تایید می‎شود. ما لبه‎های خمیده‎ی اطراف نمایشگر را داریم تا صفحه‎ی نمایش انعطاف‎پذیر “اج” مخصوص سامسونگ بار دیگر خودنمایی کند، دو منفذ در سمت راست earpiece به چشم می‎خورند که گفته می‎شود سنسور عنبیه‎ی چشم هستند و به نظر می‎رسد که یک پورت یو‎اس‎بی Type-C هم در پایین گوشی وجود داشته باشد. حتی این گوشی به رنگ جدید آبی مرجانی است.

آیا در تصویر بالا چیز جدید دیگری هم می‎بینید؟ درست است، ما برای اولین بار به قلم S Pen نوت 7 سامسونگ نگاه می‎کنیم که با نوت 7 خواهد رسید و رنگ این قلم نیز آبی مرجانی است و سر آن همان ته رنگ مشابه با جناحین متالیک صیقل یافته‎ی گوشی را دارد تا لذت شما از جنبه‎های زیبایی شناسی به کمال خود برسد. به این قلم این دفعه توجه خاصی شده است و در آستین چندین حقه مخفی کرده و آن‎طور که سامسونگ اشاره داشته است یک بخش نرم‎افزاری بهینه شده در آن به چشم می‎خورد.

حالا به قسمت تاییدنشده‎ی داستان می‎رسیم، Mai Nguyên، مالک فروشگاه‎های فناوری موبایل و یک وبلاگ‎نویس در حوزه‎ی فناوری که همین تصویر را در صفحه‎ی فیس‎بوک منتشر کرده است، اعلام می‎کند که این قلم S Pen ممکن است هم‎چنین به شما اجازه‎ی کار در زیر آب هم بدهد. شرکت سامسونگ در ویتنام دارای کارخانه‎ای است و چندین مدل از نوت 7 برای اپراتورهای ایالات‎متحده نه چندان قبل توسط FCC مورد تایید قرار گرفته بودند و عنوان “ساخت در ویتنام” را بر روی خود داشتند، بنابراین احتمال می‎رود که این تصویر نه تنها یک رندر واقعی است، بلکه امکان کار کردن در زیر آب نیز در واقع حقیقت دارد.

در واقع، با توجه به این‎که همگان انتظار دارند گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ نظیر برادران کوچکتر خود یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج ضدآب باشد، این قضیه منطقی است. ولی بعضی‎ها ممکن است کنجکاوی به خرج دهند، اگر این ادعا برای نوشتن در زیر اب در نهایت درست باشد، دقیقا سامسونگ چطور توانسته در این قضیه موفق شود، با در نظر گیری میزان عمقی که قلم وارد بدنه‎ی این گوشی می‎شود.

ما به قابلیت‎های مهندسین سامسونگ شک نداریم، ولی برای آگاهی از توضیح این قضیه کنجکاو هستیم و مطمئن هستیم که در زمان رونمایی از نوت 7 در تاریخ 12 مرداد، توضیحات لازم ارائه خواهد شد.