انتشار تصاویر نوت 7 ساعاتی قبل از معرفی رسمی

همان طور که می‌دانید خبرهای مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ چند ماهی است که توجه بسیاری از رسانه‌های خبری و البته کاربران را به سوی خود جلب نموده است. در این حین تصاویری رندر یا واقعی بسیار زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعات و مشخصات فنی بسیار زیادی […]

همان طور که می‌دانید خبرهای مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ چند ماهی است که توجه بسیاری از رسانه‌های خبری و البته کاربران را به سوی خود جلب نموده است. در این حین تصاویری رندر یا واقعی بسیار زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعات و مشخصات فنی بسیار زیادی از این فبلت لو رفت.

اما امروز که موعد معرفی رسمی شرکت سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 7 است، ساعاتی قبل از آن تصاویری از جعبه گشایی نسخه کره‌ای SK Telecom این گوشی دارای تراشه هشت هسته‌ای از سری اگزینوس منتشر شد. این در حالی است که به احتمال بسیار زیاد همانند گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، نسخه ایالات متحده این گوشی با تراشه‌ای از سری اسنپدراگون شرکت کوالکام وارد بازار خواهد شد. با استفاده از مقیاس بندی صورت گرفته بر روی تصاویر، میزان ابعاد نمایشگر برابر با 5.665 محاسبه شده است که در نهایت احتمال می‌دهیم این میزان برابر با همان 5.7 اینچ از قبل پیش بینی شده باشد. در این بخش باز هم نمی‌توان در مورد تخت یا منحتی بودن نمایشگر گوشی به صورت قطعی نظر داد. اما موردی که می‌توان به صورت قطعی آن را تایید کرد مربوط به این موضوع می‌شود که نسخه پایه گلکسی نوت 7 قرار است از 64 گیگابایت شروع شود. مسلما کاربران و دوست‌داران محصولات این شرکت از این خبر بسیار خوشحال خواهند شد.

از طرفی در گذشته پیش بینی می‌شد که گلکسی نوت 7 از میزان حافظه رم شش گیگابایتی برخوردار باشد. اما به نظر می‌آید که شرکت سامسونگ امسال نیز قصد تجهیز کردن گوشی خود به چنین میزان حافظه رم را نداشته باشد و از عدد چهار برای این منظور استفاده کند. اما با این حال به نظر می‌آید که این گوشی دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب باشد. زیرا این گوشی هم اینک دارای مجوز IP68  بوده و از این رو می‌تواند تا عمق 1.5 متر یآب به مدت نیم ساعت دوام آورد. علاوه بر آن جالب است بدانید که در زیر آب می‌توانید با قلم نوت این گوشی نیز کار کنید.

از سویی دیگر بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده در انجمن‌ BBS، این گوشی قرار است در سه نسخه رنگی طلائی، خاکستری و مشکی به بازارهای فروش عرضه گردد. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این نسخه‌ها از جعبه خود بیرون آمده و فردی با آنها کار می‌کند. علاوه بر آن در این تصاویر مشاهده می‌شود که محافظ‌هایی بر روی گوشی چسبیده شده‌اند. در نهایت با نگاهی به این تصاویر می‌توانیم وجود نمایشگر خمیده، هماهنگی رنگی قلم اس پن و همچنین درگاه USB-C را تایید کنیم. در بخش زیر شاهد این سری از تصاویر منتشر شده هستید. لازم به ذکر است که در ساعت 19:30 امروز طی مراسمی رسمی شرکت سامسونگ از گلکسی نوت 7 رونمایی به عمل خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال