FAA در خصوص استفاده از گلکسی نوت 7 سامسونگ در طول پرواز رسماً هشدار داد

شاید کمتر کسی مشکلات به وجود آمده برای یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال را پیش‌بینی می‌کرد. گلکسی نوت 7 سامسونگ از زمان عرضه با مشکلات زیادی از جمله آتش گرفتن مواجه شد و همین مسئله باعث شده تا انجمن هواپیمایی کشور آمریکا استفاده از نوت 7 را در حین پرواز ممنوع اعلام کند. انجمن […]

شاید کمتر کسی مشکلات به وجود آمده برای یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال را پیش‌بینی می‌کرد. گلکسی نوت 7 سامسونگ از زمان عرضه با مشکلات زیادی از جمله آتش گرفتن مواجه شد و همین مسئله باعث شده تا انجمن هواپیمایی کشور آمریکا استفاده از نوت 7 را در حین پرواز ممنوع اعلام کند.

انجمن FAA طی بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که مسافران پروازهای مختلف نباید از گلکسی نوت 7 استفاده کنند. براساس گفته‌های FAA، مسافران باید گلکسی نوت 7 را در جیب خود قرار داده و گوشی را خاموش کنند. شارژ کردن گوشی و استفاده‌ی آن در هواپیما به طور کامل منع شده است. فعلا این انجمن به طور کامل ورود گلکسی نوت 7 را به هواپیما ممنوع نکرده است اما اگر خبرهای مربوط به آتش گرفتن این گوشی همچنان ادامه یابند، طولی نخواهد کشید تا FAA رسما از ورود این گوشی جلوگیری کند.

سامسونگ که به خوبی از مشکلات گلکسی نوت 7 آگاه بوده، فراخوان‌های بسیار زیادی را در این مورد منتشر کرده است. بنابراین انتظار می‌رود طی روز‌های آینده خبرهای کمتری از آتش گرفتن نوت 7 به گوش برسد. حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم و ببینم عاقبت یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال به چه شکل خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال