گلکسی نوت 7 سامسونگ دو برابر گلکسی نوت 5 فروش خواهد داشت

همان طور که احتمالا می‌دانید به تازگی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ معرفی شده است که از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده با نسخه پیشین یعنی گلکسی نوت 5 تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که پیش بینی شده است فروش این نسخه جدید دو برابر آمار فروش مربوط به گوشی گلکسی نوت […]

همان طور که احتمالا می‌دانید به تازگی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ معرفی شده است که از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارائه شده با نسخه پیشین یعنی گلکسی نوت 5 تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که پیش بینی شده است فروش این نسخه جدید دو برابر آمار فروش مربوط به گوشی گلکسی نوت 5 باشد. در حقیقت تحلیلگران این طور حدس زده‌اند که گلکسی نوت 7 در ماه اول عرضه خود به مدت سه ماه به میزان سه میلیون واحد به فروش خواهد رفت که این میزان دو برابر گلگسی نوت 5 در همین مدت زمانی بوده است.

در واقع سال پیش هر ماه گلکسی نوت 5 به میزان میانگین 1.6 میلیون واحد به فروش می‌رفت. اما هم اینک تحلیلگران آماری پیش بینی می‌کنند که این میزان برای گلکسی نوت 7 به سه میلیون واحد برسد. البته می‌بایست این موضوع را نیز در نظر داشت که نسبت به سال گذشته، هم اینک رقابت میان شرکت‌های تولید کننده گوشی‌‌های هوشمند به بالاترین سطح خود رسیده است. این حدسیات توسط وب‌سایت کره‌ای Chosun Biz انجام گرفته است که البته در صورت به حقیقت پیوستن آن، گلکسی نوت 7 به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند این شرکت تبدیل خواهد شد.

اما جالب است بدانید که این موضوع خود برای شرکت سامسونگ و تولیدات آن یک مشکل بزرگ را پدید خواهد آورد. برای مثال همان طور که احتمالا می‌دانید این گوشی برای اولین بار در یک گوشی هوشمند سطح بالا و حرفه‌ای دارای حسگر عنبیه چشم می‌باشد. تولید و رفع نیازهای شرکت سامسونگ در این زمینه مسلما کار بسیار دشواری خواهد بود. این که این شرکت کره‌ای می‌بایست هر ماه سه میلیون حسگر تشخیص دهنده عنبیه چشم داشته باشد. فعلا شرکت Patron به صورت عمده در حال تامین نیازهای سامسونگ در این زمینه است. ده شرکت دیگر نیز در لیست سامسونگ به منظور ارائه خدمات در این بخش می‌باشند.

جالب است بدانید که نسبت به گلکسی اس 7 سامسونگ، میزان درخواست پیش خرید برای گلکسی نوت 7 آماری دو برابری را در کره جنوبی به نمایش می‌گذارد. این موضوع خود نشان دهنده علت فروش بسیار بالای این گوشی در آینده خواهد بود.

در پایان این هفته که فروش این گوشی در فروشگاه‌های بزرگ آغاز خواهد شد حتما آمار مربوط به فروش این گوشی را بررسی کرده و آن را به اطلاعتان خواهیم رساند. جالب است بدانید که گوشی‌های جدید شرکت اپل نیز چند هفته دیگر به طور رسمی معرفی می‌شوند. شاید سامسونگ می‌بایست زمان بهتری را برای فروش پرچمدار فبلت‌های خود انتخاب می‌کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال