بررسی: 40 درصد از مشتریان فعلی سامسونگ دیگر به سراغ این برند نخواهند رفت

فراخوان سامسونگ و توقف تولید گلکسی نوت 7 از سوی این شرکت بسیاری از کاربران این گوشی را در وضعیتی نامعلوم قرار داده چراکه جایگزین مناسبی برای گلکسی نوت 7 در بازار گوشی‌های‌هوشمند دیده نمی‌شود. حالا مجله‌ی اینترنتی Ecommerce solutions نظرسنجی جدیدی را از 1020 کاربر کشور آمریکا بعد از انتشار خبر توقف تولید نوت 7 انجام داده […]

فراخوان سامسونگ و توقف تولید گلکسی نوت 7 از سوی این شرکت بسیاری از کاربران این گوشی را در وضعیتی نامعلوم قرار داده چراکه جایگزین مناسبی برای گلکسی نوت 7 در بازار گوشی‌های‌هوشمند دیده نمی‌شود. حالا مجله‌ی اینترنتی Ecommerce solutions نظرسنجی جدیدی را از 1020 کاربر کشور آمریکا بعد از انتشار خبر توقف تولید نوت 7 انجام داده که براساس آن حدود 40 درصد از این کاربران دیگر به سراغ برند سامسونگ نخواهند رفت. از میان این تعداد، 48 درصد از آن‌ها طی دو سال اخیر برند سامسونگ را خریداری کرده‌اند.

30 درصد از میان کسانی که به برند سامسونگ نه گفته‌اند به سراغ آیفون 7 خواهند رفت و حدود 70 درصد از این تعداد گوشی‌های اندرویدی به غیر از سامسونگ را انتخاب خواهند کرد. جالب‌تر این که از میان کسانی که اندروید را گزینه‌ی اصلی خود می‌دانند، 8 درصد منتظر عرضه‌ی پیکسل‌های جدید شرکت گوگل هستند.

شاید هنوز خیلی زود باشد که بخواهیم در مورد پیکسل‌های گوگل نظر بدهیم اما باتوجه به اینکه این گوشی هنوز روانه بازار نشده و گوگل تبلیغات متعددی را برای آن منتشر می‌کند، به نظر می‌رسد توقف تولید گلکسی نوت 7 به سود این گوشی نیز باشد. دیگر شرکت‌ها نظیر ال‌جی با گوشی V20 هم اگر بخواهند از شرایط به وجود آمده استفاده کنند باید تبلیغات بیشتری را به کار گیرند تا شاید توجه کاربران را به خود جلب کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال