آپدیت اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی برای اکسپریا C5 اولترا عرضه شد

همین دو روز پیش بود که شرکت سونی کاربران گوشی اکسپریا C4 خود را با عرضه آپدیت اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی برای آن غافلگیر کرد. این اقدام شرکت ژاپنی‌تبار غیرمنتظره بود؛ چراکه پیش از این مسئولان سونی گفته بودند قصد دارند این گوشی را مستقیماً از اندروید 5 به اندروید 6 آپدیت کنند و در […]

همین دو روز پیش بود که شرکت سونی کاربران گوشی اکسپریا C4 خود را با عرضه آپدیت اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی برای آن غافلگیر کرد. این اقدام شرکت ژاپنی‌تبار غیرمنتظره بود؛ چراکه پیش از این مسئولان سونی گفته بودند قصد دارند این گوشی را مستقیماً از اندروید 5 به اندروید 6 آپدیت کنند و در این میان خبری از اندروید 5.1 نخواهد بود.

حال امروز سونی اقدامی مشابه را برای یک گوشی دیگر سری C خود انجام داده و به‌روزرسانی اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی را برای گوشی اکسپریا C5 اولترا که طبق گفته سونی انتظار می‌رفت مستقیماً به اندروید 6 مارشملو آپدیت شود را منتشر کرده است.

c5

بر اساس این گزارش، به‌روزرسانی مذکور برای تمام نسخه‌های این گوشی فارغ از جایی که فروخته شده‌ و یا به‌فروش می‌رسند در دسترس قرار خواهد گرفت که این نسخه‌ها عبارت‌اند از نسخه تک سیم‌ کارته آن با شماره مدل‌های E5553 و E5506 و نسخه دو سیم‌کارته آن با شماره مدل‌های E5533 و E5563.

گفتنی است از آنجایی که این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ به مرحله عرضه می‌شود، ممکن است در دسترس قرار گرفتن آن برای تمام گوشی‌های C5 اولترا مدتی طول بکشد و کاربران باید چند روزی را منتظر بمانند. پس از انجام به‌روزرسانی مدل‌های تک سیم‌کارت، شماره ساخت آن به 29.1A.0.87 تغییر کرده و همچنین شماره ساخت مدل‌های دو سیم‌کارته آن هم نیز 29.1.B.0.87 خواهد شد.

امیدواریم که عرضه اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی برای این گوشی‌های سونی، عرضه اندروید 6 آن‌ها را به تعویق نیاندازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال