کتابچه راهنمای گوشی‌هوشمند Xperia C5 Ultra، صفحه‌نمایش بدون حاشیه این گوشی را تایید می‌کند

به تازگی کتابچه راهنمای گوشی معرفی نشده‌ی Sony Xperia C5 Ultra در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند میان‌رده را به خوبی نشان می‌دهد. این محصول جدید که پیشتر با اسم رمز Sony Lavender شناخته میشد، احتمالا اواسط ماه آگوست و با شماره‌ی مدل E5553 وارد بازار خواهد شد. یک گوشی […]

به تازگی کتابچه راهنمای گوشی معرفی نشده‌ی Sony Xperia C5 Ultra در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند میان‌رده را به خوبی نشان می‌دهد. این محصول جدید که پیشتر با اسم رمز Sony Lavender شناخته میشد، احتمالا اواسط ماه آگوست و با شماره‌ی مدل E5553 وارد بازار خواهد شد.

یک گوشی میان‌رده، آن هم از سوی سونی چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد اما چیزی که در این مدت توجه همگان را به خود مشغول کرده است، صفحه‌نمایش بدون حاشیه آن می‌باشد. تصاویری که در این کتابچه راهنما نیز وجود دارند، به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

Sony Xperia C5 Ultra manual confirms bezel-free display 2

تمام بخش‌های کنترلی و سخت‌افزارهایی که به صورت خارجی وارد این گوشی‌هوشمند می‌شوند نیز به خوبی در تصاویر منتشر شده دیده می‌شوند. طبق تصاویر منتشر شده، دوربین جلویی این گوشی به همراه فلاش LED عرضه می‌گردد. اسپیکرها نیز در بخش چلویی این محصول قرار گرفته‌اند. دارا بودن یکی دکمه‌ی اختصاصی برای دوربین در بخش کناری، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD و نانو سیم‌کارت، از دیگر مواردی هستند که در عکس دیده می‌شود.

Sony Xperia C5 Ultra manual confirms bezel-free display 3

در مورد مشخصات فنی نیز اطلاعات کاملی در دست نیست اما احتمالا Sony Xperia C5 Ultra با صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 1080p به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، چیپ MediaTek MT6752، دوربین 13-مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین سلفی برای قسمت جلویی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال