تصاویری با کیفیت از گوشی‌های هوشمند Xperia M5 و C5 Ultra منتشر شد!

گوشی‌های هوشمند Xperia M5 و C5 Ultra شرکت سونی قرار نیست تا هفته‌ی آینده معرفی شوند اما این موضوع دلیل نمی‌شود تا اطلاعاتی جدید از این گوشی‌های هوشمند را در اختیار نداشته باشیم. به تازگی وب‌سایت روسی Hi-Tech.Mail، اطلاعاتی در مورد گوشی‌های جدید سونی را به همراه تصاویری با کیفیت و واضح از این محصولات، به اشتراک […]

گوشی‌های هوشمند Xperia M5 و C5 Ultra شرکت سونی قرار نیست تا هفته‌ی آینده معرفی شوند اما این موضوع دلیل نمی‌شود تا اطلاعاتی جدید از این گوشی‌های هوشمند را در اختیار نداشته باشیم. به تازگی وب‌سایت روسی Hi-Tech.Mail، اطلاعاتی در مورد گوشی‌های جدید سونی را به همراه تصاویری با کیفیت و واضح از این محصولات، به اشتراک گذاشته که پیشنهاد می‌کنم حتما آنها را مشاهده نمایید.

Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 2 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 3

Sony Xperia C5 Ultra

مسلما فبلت Xperia C5 Ultra می‌تواند شما را بیش از Xperia M5 ذوق‌زده کند چرا که قرار است با صفحه‌نمایشی 6-اینچی و با وضوح تصویر 1080p در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین صفحه‌نمایش این محصول بسیار کم‌حاشیه بوده و برای اولین‌بار، شاهد یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ نسبت به اندازه‌ی خود گوشی در محصولات سونی هستیم. طبق اطلاعات منتشر شده، ضخامت این حاشیه‌ها در قسمت‌های چپ و راست صفحه‌نمایش، تنها 0.8 میلی‌متر اندازه دارد که واقعا میزان کمی است.

Xperia-C5-Ultra_1-640x480 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 4 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 5 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 6 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 7 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 8

این فبلت زیبا قرار است به یک دوربین 13-مگاپیکسلی مجهز شود که البته مدل سنسور به کار رفته در آن مشخص نیست اما شکی وجود ندارد که می‌تواند تصاویر فوق‌العاده با کیفیتی را ثبت نماید. همچنین دوربین جلوی این گوشی قرار است به همراه یک فلاش LED تولید شود تا کاربران بتوانند سلفی‌هایی جذاب را در نور کم از خود داشته باشند.

چیپ MediaTek MT6752 با پردازنده‌ای 8-هسته‌ای و با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD و همچنین باتری 2930 میلی‌آمپرساعتی، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی 330 دلاری به حساب می‌آیند.

Sony Xperia M5

Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 9 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 10 Sony Xperia M5 and C5 Ultra leak in high-res photos ahead of official announcement 11

این گوشی‌هوشمند طراحی مشابهی با گوشی‌های Xperia Z3 و +Xperia Z3 داشته که قرار است با صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر Full HD و پنل IPS LCD عرضه گردد. چیپ به کار رفته در این گوشی قدرتمند از نوع MediaTek Helio X10 با پردازنده‌‌ی 8-هسته‌ای می‌باشد. 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی جدید به حساب می‌آیند.

Xperia-M5_4-640x360 Xperia-M5_5-640x360

دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند نیز سنسوری 13-مگاپیکسلی برای دوربین‌های پشتی و جلویی داشته اما خبری از فلاش LED برای آن نیست. نکته‌ی جالبی که باید به آن اشاره داشتیم نیز این است که بر خلاف گوشی Xperia C5 Ultra، گوشی 5 اینچی سونی یعنی Xperia M5، دارای گواهینامه‌ی IP65/IP68 بوده و در برابر گرد و غبار و آب، کاملا مقاوم می‌باشد.

نظر شما در مورد محصولات جدید سونی چیست؟ آیا سونی می‌تواند با عرضه‌ی این گوشی‌های زیبا، باز هم سهم زیادی از بازار را به دست آورد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال