نسل جدید هاردهای جامد OCZ با نام Trion 150 معرفی شد

به تارگی شرکت بزرگ OCZ که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان هاردهای کامپیوتری به حساب می‌آید، نسل جدید هاردهای جامد خود با نام Trion 150 را با قیمتی عاقلانه و ارزش بالا، مناسب برای کامپیوترهای شخصی و نوت‌بوک‌ها معرفی نمود. این هاردهای جامد جدید که با تکنولوژی ساخت 15 نانومتری TLC NAND شرکت توشیبا تولید شده، می‌تواند علاوه […]

به تارگی شرکت بزرگ OCZ که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان هاردهای کامپیوتری به حساب می‌آید، نسل جدید هاردهای جامد خود با نام Trion 150 را با قیمتی عاقلانه و ارزش بالا، مناسب برای کامپیوترهای شخصی و نوت‌بوک‌ها معرفی نمود. این هاردهای جامد جدید که با تکنولوژی ساخت 15 نانومتری TLC NAND شرکت توشیبا تولید شده، می‌تواند علاوه بر عملکرد بسیار خوب، پایداری و ارزش بسیار بالای خود را نیز به رخ کشد.

این هارد جامد جدید با داشتنی قیمت و عملکردی بسیار مناسب، می‌تواند در بسیاری از سیستم‌های رده‌پایین مورده استفاده قرار گرفته و با سرعت بسیار خوبی که دارد، از پس انجام کارهای سنگینی که شاید هاردهای مکانیکی و سنتی توانایی انجام آنها را نداشته باشند، برآید. سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات در این هارد نیز به ترتیب برابر با 550 و 530 مگابایت بر ثانیه می‌باشد و می‌تواند سرعت بودت سیستم را نیز به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

همچنین برای اینکه کاربران از هر سطحی بتوانند این هارد جامد را خریداری نمایند، سازندگان این محصول را در حجم‌های 120، 240، 480 و 980 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

اما موضوعی که سبب شده تا معرفی این هارد جامد جدید اهمیت بسیار بالایی داشته باشد، این است که سازندگان از نسل جدید معماری و تکنولوژی شرکت توشیبا برای ساخت آن استفاده کرده‌اند که این موضوع سبب شده تا قیمت این محصول در کنار عملکرد بسیار خوب و بالایی که دارد، معقولانه باشد تا کاربران زیادی بتوانند آن را خریداری نمایند.

ضمانت و وارانتی مشهور شرکت OCZ که با نام ShieldPlus شناخته می‌شود نیز سبب شده تا خیال کاربران از عملکرد و پایداری بسیار بالای این هارد راحت باشد چرا که در صورت بروز هرگونه مشکلی، کاربران می‌توانند این هارد را به صورت رایگان تعویض کنند.

هم‌اکنون هاردهای جامد سری Troin 150 شرکت OCZ در وب‌سایت رسمی این شرکت در حال فروش است و به زودی نیز شاهد ورود آنها به بازار خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال