رونمایی رسمی استون‌ مارتین از خودروی جدید V12 Vantage S

به نظر می‌رسد که مدیران آستون مارتین قصد دارند خودروهای بیشتری را پیش روی کاربران قرار داده و پس از رونمایی رسمی این شرکت از خودروی توانمند DB11، حالا شاهد معرفی خودروی جدید V12 Vantage S با جعبه‌دنده 7 سرعته دستی نیز هستیم. مهندسین آستون مارتین تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند با به کارگیری […]

به نظر می‌رسد که مدیران آستون مارتین قصد دارند خودروهای بیشتری را پیش روی کاربران قرار داده و پس از رونمایی رسمی این شرکت از خودروی توانمند DB11، حالا شاهد معرفی خودروی جدید V12 Vantage S با جعبه‌دنده 7 سرعته دستی نیز هستیم.

مهندسین آستون مارتین تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند با به کارگیری طرحی جدید برای سیستم تعلیق دنده خودرو، عملکرد جعبه‌دنده خودرو را تا حد زیادی افزایش دهند. همچنین سیستمی الکتریکی Amshift که کلاچ و جعبه‌دنده در کنار سنسورهای میل گاردان از آن استفاده می‌نماید، باعث شده تا عملکرد خودرو در تپه‌ها و مسیرهای سرازیری به هنگام پایین آوردن دنده، بسیار بهتر از قبل شود.در حالت کلی نیز این سیستم الکتریکی جدید می‌تواند عوض کردن دنده را بسیار آسان‌تر از قبل کند و زمانی که کاربران بخواهند از نوع Sport این خودرو استفاده نمایند نیز می‌توانند بهبود عملکرد این بخش را به وضوح مشاهده نمایند.

Aston-Martin-V12-Vantage-S-16

در مورد قدرت خودرو نیز باید اشاره داشته باشیم که سازندگان در این محصول جدید از موتور اختصاصی 6 لیتری V12 خود استفاده نموده‌اند که می‌تواند 550 اسب بخار نیرو را تولید نماید. نه تنها این خودرو نسبت به نسخه‌ی معمولی یعنی V12 Vantage قدرت بیشتری دارد، بلکه با 15 کیلوگرم وزن کمتر، می‌تواند با سرعت 205 مایل بر ساعت حرکت کرده و تنها در عرض 3.9 ثانیه نیز از سرعت 0 به 62 مایل بر ساعت دست پیدا نماید.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این خودرو را مشاهده نمایید:

 Aston-Martin-V12-Vantage-S-17 Aston-Martin-V12-Vantage-S-18 Aston-Martin-V12-Vantage-S-19 Aston-Martin-V12-Vantage-S-25 Aston-Martin-V12-Vantage-S-29 Aston-Martin-V12-Vantage-S-31 Aston-Martin-V12-Vantage-S-32 Aston-Martin-V12-Vantage-S-2 Aston-Martin-V12-Vantage-S-7 Aston-Martin-V12-Vantage-S-13

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال