تصاویری رسمی از گوشی اندرویدی بلک‌بری Priv منتشر شد

بدون شک بلک‌بری نتوانسته رازدار خوبی برای اولین گوشی اندرویدی خود باشد. گوشی اندرویدی بلک‌بری در چند ماه گذشته مهم‌ترین اخبار پیرامون این شرکت را تشکیل داده و تصاویر و ویدیو‌های بسیاری از اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری منتشر شده است. نهایتاً امروز بلک‌بری تصاویر رسمی را از گوشی بلک‌بری Priv به نمایش گذاشته است که […]

بدون شک بلک‌بری نتوانسته رازدار خوبی برای اولین گوشی اندرویدی خود باشد. گوشی اندرویدی بلک‌بری در چند ماه گذشته مهم‌ترین اخبار پیرامون این شرکت را تشکیل داده و تصاویر و ویدیو‌های بسیاری از اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری منتشر شده است. نهایتاً امروز بلک‌بری تصاویر رسمی را از گوشی بلک‌بری Priv به نمایش گذاشته است که در این تصاویر شاهد یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته هستیم.

در سال گذشته بسیاری از طرفداران این شرکت کانادایی معتقد بودند که بلک‌بری باید به سمت پلتفرم اندروید بیاید، اما مدیرعامل این شرکت امنیت اندروید را مناسب ندانست؛ تا اینکه بلک‌بری تصمیم گرفت تا از رابط کاربری خود در اندروید استفاده کند. بلک‌بری هنوز اطلاعات رسمی را در مورد این گوشی منتشر نکرده است. تنها مواردی که می‌توان به‌طور قطعی در مورد آن‌‌ها صحبت کرد رابط کاربری استفاده شده در گوشی و کیبورد فیزیکی آن است.

تصاویر رسمی از گوشی اندرویدی بلک‌بری Priv منتشر شد

حال این شرکت سه تصویر را از گوشی منحصربه‌فرد خود منتشر کرده که گوشی را از سه زاویه‌ی مختلف به رخ کشیده‌‌اند. به‌هر حال بعد از چند سال می‌توان شاهد یک گوشی اندرویدی با ظاهری کمی متفاوت باشیم اما سؤال اصلی این است که آیا این ظاهر می‌تواند بلک‌بری را بار دیگر وارد بازار گوشی‌های هوشمند کند یا خیر؟

تصاویر رسمی از گوشی اندرویدی بلک‌بری Priv منتشر شد

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال