ویدئوی جدیدی از ایرپاد آیفون 7 اپل با قابلیت اتصال لایتینگ منتشر شد

شرکت سامسونگ در هنگام معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت 7، در مورد جک 3.5 میلی‌متری صدای مدام به آیفون‌های جدید شرکت اپل و شایعات منتشر شده در این زمینه طعنه می‌انداخت. جاستین دنیسون، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، زمانی که قصد داشت در مورد فواید درگاه جدید USB-C گلکسی نوت 7 و همچنین آداپتور تبدیل […]

شرکت سامسونگ در هنگام معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت 7، در مورد جک 3.5 میلی‌متری صدای مدام به آیفون‌های جدید شرکت اپل و شایعات منتشر شده در این زمینه طعنه می‌انداخت. جاستین دنیسون، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، زمانی که قصد داشت در مورد فواید درگاه جدید USB-C گلکسی نوت 7 و همچنین آداپتور تبدیل آن صحبت کنید این طور اذعان داشت که: “ما قصد نداریم به معرفی گوشی جدید خود و درگاه تازه آن، نسل‌های قبلی را فراموش کنیم. آیا می‌دانید منظورمان چیست؟ بله درست است سوکت جک صدا را می‌گوییم”.

اگر تا به امروز در مورد این موضوع شک داشته‌اید که شرکت اپل به جای سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا از درگاه لایتنینگ به منظور اتصال هدفون در آیفون‌های جدید استفاده خواهد کرد، پس از این به بعد بهتر است بیشتر به این موضوع توجه داشته باشید زیرا احتمالا جاسوسان شرکت سامسونگ در کار خود بی‌نقص هستند. مسلما حذف سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا برای یک گوشی هوشمند در این تاریخ یک گام انقلابی به حساب خواهند آمد. هر چند گوشی‌های سری موتو زد موتورولا در این زمینه پیش قدم بوده است. در حقیقت با حذف این عامل، مهندسین طراح گوشی قادر خواهند بود میزان ضخامت گوشی را تا میزان بسیار زیادی کاهش دهند.

اما شاید سوالتان این باشد که از این به بعد در گوشی‌های آیفون جدید اپل به چه صورت می‌بایست با هدفون خود به موزیک گوش دهید؟ باید گفت که براساس گزارشات منتشر شده EarPods‌های جدید اپل قرار است به درگاه لایتنینگ این گوشی متصل شوند. در این زمینه تصاویر و فیلم‌های بسیار زیادی منتشر شده است اما کلیپ زیر به طور آشکار به این موضوع اشاره دارد. پس در نهایت باید گفت که به همراه آیفون‌های جدید اپل شاهد ارائه ایرپادهای تازه این شرکت مجهز به پورت لایتنینگ نیز خواهیم بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/8T1Es[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال