ببینید: اولین عکس‌های گرفته شده با نکسوس‌های 5X و 6P

گوگل نهایتا با معرفی نکسوس‌های جدید خود، دوربین این دو گوشی را نیز بهبود بخشیده است و به نظر می‌رسد برخلاف نکسوس‌های قبلی، دوربین‌های این گوشی توانسته‌اند عملکرد خوبی را داشته باشند. گوگل در نکسوس 6P و 5X از سنسوری 12.3 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین گوشی فاقد لرزش گیر دیجیتالی دست بوده و گوگل […]

گوگل نهایتا با معرفی نکسوس‌های جدید خود، دوربین این دو گوشی را نیز بهبود بخشیده است و به نظر می‌رسد برخلاف نکسوس‌های قبلی، دوربین‌های این گوشی توانسته‌اند عملکرد خوبی را داشته باشند.

گوگل در نکسوس 6P و 5X از سنسوری 12.3 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین گوشی فاقد لرزش گیر دیجیتالی دست بوده و گوگل مدعی است با توجه به پیکسل‌های 2.55 میکرونی که توسط این دوربین ثبت می‌شود، دیگر نیازی به لرزش گیر دیجیتالی نخواهد بود. لنزهای به کار گرفته شده در دوربین گوشی دارای دیافراگم f/2.0 هستند که باعث می‌شود تا گوشی نور بیشتری را جذب کند و در شرایط کم‌نور شاهد تصاویر باکیفیت‌‌تری باشیم.

دوربین دو نکسوس جدید گوگل از دو ویژگی جدید نیز بهره می‌برند. یکی از این ویژگی‌ها داشتن قابلیت ضبط تصاویر با تصویر آهسته (تا 240 فریم در ثانیه توسط نکسوس 6P و 120 فریم در ثانیه در نکسوس 5X) در برنامه‌ی دوربین گوشی است. دیگر قابلیت اضافه شده در دوربین گوشی قابلیت گرفتن تصاویر رگباری پشت سرهم بوده که می‌توانید از تصاویر خود فایل GIF یا تصویر متحرک درست کنید.

به‌هرحال تمامی توضیحاتی که دادیم ازنظر مشخصات سخت‌افزاری دوربین بوده و تا تصاویر را از نزدیک نبینیم نمی‌توانیم در مورد آن نظر دهیم. به همین دلیل شما را دعوت می‌کنیم تا تصاویر گرفته شده توسط دوربین این دو گوشی را مشاهده کنید. برای دیدن تصاویر با سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید:

phonearena اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید اولین عکس‌های گرفته شده توسط نکسوس‌های جدید گوگل را مشاهده کنید

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال