تصاویر رسمی از گلسکی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر شد

Evan Blass فاش کننده‌ی معروف تلفن‌های هوشمند که همگی ما او را به عنوان @evleaks می‌شناسیم، تصاویر رسمی و جدیدی از رندر‌های گلکسی نوت 5 و گلسکی اس 6 اج پلاس منتشر کرده است که به نظر می‌رسد این تصاویر قرار است در زمان معرفی این دو فبلت توسط سامسونگ استفاده شود. سامسونگ قرار است از […]

Evan Blass فاش کننده‌ی معروف تلفن‌های هوشمند که همگی ما او را به عنوان @evleaks می‌شناسیم، تصاویر رسمی و جدیدی از رندر‌های گلکسی نوت 5 و گلسکی اس 6 اج پلاس منتشر کرده است که به نظر می‌رسد این تصاویر قرار است در زمان معرفی این دو فبلت توسط سامسونگ استفاده شود. سامسونگ قرار است از این دو فبلت در کمتر از 12 روز دیگر معرفی کند. رویداد سامسونگ در شهر نیویورک آمریکا برگزار می‌شود که به آن به کنایه مراسم ” اپل بزرگ” نیز نامیده‌اند.

در گذشته شایعاتی مبنی بر محدود بودن بازار گلکسی اس 6 اج پلاس شنیده می‌شد اما سامسونگ قصد دارد این فبلت را در تمامی مناطق عرضه کند تا شاید بتواند بار دیگر موفقیت خود را در گوشی‌های هوشمند به دست آورد. از لحاظ سخت افزاری این دو فبلت تفاوت زیادی را با یکدیگر ندارند. برای مثال هر دو دارای نمایشگری 5.7 اینچی خواهند بود و سنسوری 16 مگاپیسکلی بر روی دوربین اصلی هر دو فبلت قرار گرفته شده است.

سامسونگ در گلکسی نوت 5 از چیپست اختصاصی خود یعنی Exynos 7422 استفاده می‌کند و نمایشگر این گوشی بر خلاف گلکسی اس 6 اج پلاس دارای کناره‌های قوس مانند نمی‌باشد. قلم معروف S Pen سامسونگ این بار در پایین سمت راست گوشی قرار گرفته و کاربر باید با دست خود این قلم را به بیرون بیاورد. بر خلاف شایعات گذشته به نظر می‌آید که قلم S Pen به صورت اتوماتیک خارج نخواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی نوت 5 را در همان مناطقی عرضه کند که سری‌های قبل این فبلت را عرضه کرده. این مناطق شامل کره‌ی جنوبی و آمریکا نیز خواهند بود. بدون شک تا زمانی که سامسونگ به صورت رسمی از این فبلت رونمایی کند عکس‌ها و اطلاعات بیشتری فاش می‌شوند پس تا آن موقع به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تصاویر لو رفته از رندر‌های این دو فبلت بیندازید.

تصاویر رسمی از گلسکی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال