[IFA 2015] آیا محصول جدید Galaxy View سامسونگ، رقیبی برای تبلت‌های سرفیس مایکروسافت خواهد بود؟

پس از معرفی ساعت هوشمند Gear S2 توسط سامسونگ، حالا تیزری از محصول جدید این شرکت با نام Galaxy View در خلال نمایشگاه IFA 2015 منتشر شده که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن در دست نیست. چیزی که از تصویر قرار گرفته مشاهده می‌کنیم مشخص است که سامسونگ قصد دارد تا وارد رقابتی جدی با مایکروسافت […]

پس از معرفی ساعت هوشمند Gear S2 توسط سامسونگ، حالا تیزری از محصول جدید این شرکت با نام Galaxy View در خلال نمایشگاه IFA 2015 منتشر شده که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن در دست نیست. چیزی که از تصویر قرار گرفته مشاهده می‌کنیم مشخص است که سامسونگ قصد دارد تا وارد رقابتی جدی با مایکروسافت شود! آیا این محصول جدید سامسونگ برای مقابله با تبلت Microsoft Surface در حال ساخته شدن می‌باشد؟

از آنجایی که نام “Galaxy” به چشم می‌خورد، می‌توانیم اینگونه برداشت کنیم که باز هم با محصولی اندرویدی روبه‌رو هستیم. اگر این چنین باشد، آیا بهتر نیست که سامسونگ کمی در اندازه‌ی محصول جدید خود تجدید نظر کرده و آن را کوچکتر نماید؟

اواخر ماه گذشته نیز اخباری در مورد محصولی 18.4-اینچی از سامسونگ با صفحه‌نمایش 1080p منتشر و اعلام شد که این محصول در حال ساخته شدن برای مدرسه‌ها، ادارات و اتاق‌های پذیرایی می‌باشد. هنوز هیچ چیزی در این مورد نمی‌توان گفت و احتمال دارد که سامسونگ، بازی جدیدی را برای معرفی محصول متفاوتش شروع کرده باشد.

نمی‌توان هیچ نظر قطعی در مورد این تیزر و محصول آن اعلام کرد اما شاید، دوباره، سامسونگ قصد دارد تا محصولی را به عنوان “صفحه‌نمایش قابل حمل” که امکان نمایش دادن هر چیزی در آن در مکان‌های مختلف را معرفی نماید. در این مورد، پیشتر با Galaxy Note Pro 12.2 آشنا شده‌ایم، اما شاید محصولی با صفحه‌نمایش 18.4-اینچی، بتواند بیشتر به درد کاربران و نیازمندان بخورد.

تمام این صحبت‌ها برای این بود که نام “Galaxy” در عنوان “Galaxy View” آماده و فرضیه‌هایی ما می‌تواند تنها در صورت اندرویدی بودن این دستگاه، درست باشد. اما ممکن است سامسونگ برنامه‌هایی فراتر از آن داشته و محصولی جدید با سیستم‌عامل تایزن و یا حتی یک کامپیوتر شخصی (PC) را معرفی نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال